Jump to content

Minnesvärda Citat


Batuss

Rekommenderade inlägg

Äh, killen är ju bara för skön alltså. Jag skrattade högt vill jag lova... :lol:

 

Lite jobbigt är det att Katie Holmes är med, eftersom jag inte tycker om henne och tycker att hon hela tiden spelar på samma sätt. Men förhoppningsvis är hon inte med så mycket och kanske dör !? Man kan alltid hoppas...
Link to comment
Share on other sites

  • Svar 188
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hittade några citat ur gammal, stängd tråd som fick mig att skratta högt och något hånfullt. :hypocrite:

Jag tycker att det är hemskt att man döper en film till "sagan om de två tornen". Jag menar tänk på alla dom som omkom i World Trade Center. Har man döpt filmen till det bara för att käna pengar??? Usch!
Jag fattar inte var ni gappar om för någon bok! OK jag har sett att det finns en bok som heter "Sagan om Ringen" men vaddå den är väl gjord efter filmen eller hur?? Alla stora filmer blir ju bok också. Själv har jag tex en as bra bok om Star Wars och den kom EFTER FILMEN!!!!

OK jag vet inte det kanske finns en bok som heter "Sagan om de två tornen" inte vet jag det är möjligt,

Var det här allvarligt menat eller? :lol: Det roliga är ju också att han fortsatte att hålla på i en hel tråd om detta...

Link to comment
Share on other sites

He he, jag kunde inte låta bli att kladda dit denna underbara kommentar, som i och för sig är taget ur ett sammanhang.

 

Hur som helst har jag svårt att bli upphetsad över killar

 

 

:up::up::up:

Tsss..hemskt vad jag hamnar här hela tiden då! Det är den där förgrymmade Tofus fel...och czechflash förstås.

 

Och nej Tofu för att besvara en fråga i en annan tråd, jag har inte försökt många gånger <_ src="%7B___base_url___%7D/uploads/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">

Link to comment
Share on other sites

väglus:

Ja....det ger ju faktiskt oss andra prestationsångest. Jag föreslår att vi lynchar Czechflash så han kan flytta hem till sin kärlek Christian Bale

 

Manetheren:

Egentligen handlar det om att jag är svartsjuk för att du snott Christian Bale...
väglus:
Vaaa.....är du också ute efter Christian Bale??? Jag tänkte att nu när Czechflash kärleksaffär med honom är avslöjad så skulle han bli övergiven och jag skulle kunna ta Bale istället. HAN ÄR MIN MANTHEHREN MIN!!!!!!!!!!!!!!

 

Manetheren:

Pah.. du skulle inte ha en chans på Christian Bale. Du är ju vänsterhänt...
Grönlöv:
Grabbar och gubbar, ni har inte en enda chans på Bale för att jag är redan gift med honom. Så dra åt pipsvängen.

 

En ros till min make. Just det, CHRISTIAN BALE!

 

väglus:

BAAAHHHH That twotiming bitch christian Bale. He said I was the only one for him..........and no we are 4 and one is married to him

 

Också vill jag ge min ros till Christian Bale som jag också faktiskt är gift med

Grönlöv:
Va!? Är han även gift med dig? Han sade att jag var den enda, den grisen.

Jag tänker skilja mig med honom bara för det och starta en hatkampanj mot honom.

Nej, nu borde vi fortsätta den här diskussionen i struntsnack.

 

En ros till mig

 

Anna:

Måste erkänna att jag inte har en aning om vem Bale är, men antar att det är en snubbe spm gifter sig hejvilt och skaffar barn med alla, och så är han nog lite äldre och på det sättet lite sliskig eftersom han är gift med en minderårig.... Roadie..
Link to comment
Share on other sites

He he, jag kunde inte låta bli att kladda dit denna underbara kommentar, som i och för sig är taget ur ett sammanhang.

 

Hur som helst har jag svårt att bli upphetsad över killar

 

 

:up::up::up:

Och nej Tofu för att besvara en fråga i en annan tråd, jag har inte försökt tillräckligt många gånger <_<:blink:

Det bara att försöka igen så ska du se att det funkar till slut. :lol::whistling:

Link to comment
Share on other sites

He he, jag kunde inte låta bli att kladda dit denna underbara kommentar, som i och för sig är taget ur ett sammanhang.

 

Hur som helst har jag svårt att bli upphetsad över killar

 

 

:up::up::up:

Och nej Tofu för att besvara en fråga i en annan tråd, jag har inte försökt tillräckligt många gånger <_ src="%7B___base_url___%7D/uploads/emoticons/default_blink.png" alt=":blink:">

Det bara att försöka igen så ska du se att det funkar till slut. :lol::whistling:

Ooooo, love is in the air :1eye:

Link to comment
Share on other sites

Tss den som placerar mina citat i den här tråden igen får smaka på piskan....och Lestat dra inga opassande skämt nu  :D

Jag vet inte om du hajade min lilla rövare här. Men försök att finna ett "fel" i QUOTEN. ;)

 

Och nej Tofu för att besvara en fråga i en annan tråd, jag har inte försökt tillräckligt många gånger
:whistling:
Link to comment
Share on other sites

Tss den som placerar mina citat i den här tråden igen får smaka på piskan....och Lestat dra inga opassande skämt nu  :D

Jag vet inte om du hajade min lilla rövare här. Men försök att finna ett "fel" i QUOTEN. ;)

 

Och nej Tofu för att besvara en fråga i en annan tråd, jag har inte försökt tillräckligt många gånger
:whistling:

Ni är onda

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

(från fab 5)

 

men jag måste ha varit grymt nära att bli Ted Allen då jag gick hårt på alla alternativ med mat som den kockgalning jag är..

Mmm, jag är också en kockgalning. Men då uttalas det på engelska... :lol:

Herregud lestat...du är antydningarnas mästare

Vadå? Jag har ingen aaaaning om vad du menar med det... :whistling:

 

 

Men jag kan tala om att Tofu som är mycket mycket yngre än mig. Ja, han är ju inte klok. Han är helt galen. :up::up::up:

 

ja, jesses! :rolleyes:

 

:D

Link to comment
Share on other sites

Hittade en kul grej från roadie:

 

 

roadie:

Jag har inte varit inne idag och spammat sönder hela forumet, det är orsaken, var nämligen i Mantorp på striprace 
Masterchief:
Vad är striprace ? ? ? ?

 

Är det strippor inblandat eller ? ? ? ?

 

Greenleaf:

Ja, vet du inte vad Roadwarrior jobbar med på nätterna eller?

Striprace borde vara någon sortsfemkamp för strippor. Har jag fel

roadie:
Givetvis jag och flickorna (för jag är den enda manliga strippan) tävlar i olika grenar, bland annat 100 meter häck i stringtrosor (och i mitt fall tanga). Det är riktigt roligt
Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...