Jump to content

Gissa vilket filmomslag


Pumbaa

Rekommenderade inlägg

Dags för mig!

 

Ha inga höga förväntningar på bra ideér nu, för detta är ändå mit femte inlägg! =)

 

Jag hade tänkt mig att försöka få igång en liten lek här nu, får se hur många som nappar på ideén!

 

Det går alltså ut på att beskriva ett filmomslag med högst fyrtio ord! Sedan är det upp till de andra att gissa vilken film det är. Den som gissar rätt får fortsätta, precis som i alla andra lekar!

 

Lite regler:

 

1. Överskrid inte fyrtio ord, då kan det ju bli för lätt! =)

2. Beskriv så bra som möjligt, så att det inte blir alltför svårt.

3. Den som gissar rätt fortsätter.

4. Helst inga svordomar eller mobbing i tråden! Tråkigt för andra att läsa

5. Skriv så det ryker

 

 

Då börjar väl jag då! Jag börjar med en lätt så att ingen skall behöva gråta för att de inte kan! B)

 

Omslaget är gult. I mitten av omslaget står den kvinnliga huvudrollsinnehavaren. Hon har på sig gula motorcykelkläder och har ett samurajsvärd i högerhanden. Den andra handen är gömd bakom ryggen.

 

 

Inte alltför svårt, och ni fattar principen hoppas jag! Bra!

 

Bra! Så följ då regel 5!

 

SKRIV SÅ DET RYKER

 

Link to comment
Share on other sites

  • Svar 680
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Filmstar
Huvudpersonen står på högra sidan med ryggen mot, personen tittar snett ner å<a href="http://www.serverlogic3.com/lm/rtl3.asp?si=11&k=t%20v" onmouseover="window.status='t v'; return true;" onmouseout="window.status=''; return true;">t v</a>änster. Personen håller en revolver med båda händerna bakom ryggen. Till vänster ses fyra ansikten.

 

Open range?

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...