Jump to content

Hur länge ska du köa?


Hur länge ska du köa?  

32 members have voted

  1. 1. Hur länge ska du köa?

    • Jag köar redan. Jag skriver det här via waptelefon.
      0
    • 1 vecka
      3
    • över helgen
      9
    • 1 dag
      0
    • över natten
      2
    • jag går dit väldigt tidigt på morgonen
      5
    • jag går dit där så fort köerna försvunnit
      3
    • jag bryr mig inte om att gå på premiärdagen
      8
    • jag väntar tills jag sett vad den får för recensioner
      0
    • ROTK? HA! Den har jag redan sett.
      2


Rekommenderade inlägg

  • Svar 32
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

By the way. Kan någon tipsa om fler forum där aktiviteten är hög angående ROTK. Detta forum är det mest aktiva och intressantaste jag själv lyckades hitta.

 

EDIT: ursäkta att jag byter ämne...

Om du bara vill diskutera LOTR så finns det ju en del forum på engelska. En av de bättre är forumet på http://www.council-of-elrond.com/ .

Link to comment
Share on other sites

Tack för välkomnandet. Dock är det lite poänglöst för mig att var i denna tråd, eftersom jag inte ska köa längre.

Min syrra som ska med på och se filmen har plugg den 17:e december. Problemet med det är att hennes skola har världens sämsta policy angående ledighet: endast om man är sjuk tillåts den. Och ändå har hon lyckats förhandla så hon kan va med på junior SM i simning i slutet av November som hon kvalificirade sig till i helgen, så hon lär inte få ha mer ledigt denna termin. Och hon lär inte klara att vara uppe hela natten, se film och sedan gå till plugget, ty till skillnad från mig är hon ingen kvällsmänniska.

Så det blir till att gå och se den på kvällen på premiär-dagen först :(

Link to comment
Share on other sites

Tack för välkomnandet. Dock är det lite poänglöst för mig att var i denna tråd, eftersom jag inte ska köa längre.

Min syrra som ska med på och se filmen har plugg den 17:e december. Problemet med det är att hennes skola har världens sämsta policy angående ledighet: endast om man är sjuk tillåts den. Och ändå har hon lyckats förhandla så hon kan va med på junior SM i simning i slutet av November som hon kvalificirade sig till i helgen, så hon lär inte få ha mer ledigt denna termin. Och hon lär inte klara att vara uppe hela natten, se film och sedan gå till plugget, ty till skillnad från mig är hon ingen kvällsmänniska.

Så det blir till att gå och se den på kvällen på premiär-dagen först :(

Hört talas om skolk?

 

1

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Apropå köer, så noterar Ny Teknik (av alla tidningar!) att brittiska The Guardian har en krönikör på rundresa i Skandinavien och att en av hans krönikor innehåller en omisskännlig referens till en nära förestående filmpremiär.

 

http://travel.guardian.co.uk/netjetters/ji...1094443,00.html

 

(Näst sista stycket, men läs gärna hela krönikan, den är lite ironisk och smårolig.)

 

Dewil

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar

Jag såg idag i tidningen att folk tältar i en månad för att få biljetter...Eh, jag tror människor blivit sjuka - helt enkelt sjuka. Jag skulle definitivt slänga bort deras tält och sätta dem i fängelse om de inte tog sig därifrån snabbt.

 

Ok om man kommer dagen innan, men att i över en månad tälta mitt i stan där det är förbjudet att göra så, det ska innebära fängelse illa kvickt.

 

Detta är ju pinsamt...

Link to comment
Share on other sites

Jag såg idag i tidningen att folk tältar i en månad för att få biljetter...Eh, jag tror människor blivit sjuka - helt enkelt sjuka. Jag skulle definitivt slänga bort deras tält och sätta dem i fängelse om de inte tog sig därifrån snabbt.

 

Ok om man kommer dagen innan, men att i över en månad tälta mitt i stan där det är förbjudet att göra så, det ska innebära fängelse illa kvickt.

 

Detta är ju pinsamt...

Pinsamt, kanske. Men harmlöst. Låt dem hållas så länge det inte innebär olägenheter.

 

Dewil

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...