Jump to content

"Hej jag är ny-tråden"


Jontelito

Rekommenderade inlägg

Tack så mycket, det tror jag säkert! Nu har jag tyvärr dock inte läst Wheel of Time-serien men fiktiva riken äger!

Vafalls!! Skäms och ställ sig i skamvrån! :P Nä, men jag kan varmt rekommendera den, håller på att ta mig igen om den igen just nu faktiskt.

Haha jag ber om ursäkt, jag ska bättra mig. :P

 

Den verkar ju onekligen spännande och något som borde falla mig i smaken så det är absolut ett framtida läsprojekt som jag får ta mig an någon gång.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • Svar 146
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hej alla, här kommer ytterligare en nykomling!

 

Jag heter Anders, är 19 år och är bosatt och uppvuxen i Ockelbo, Gästrikland. Jag har haft ett stort intresse för filmer sedan jag först såg Aristocats på bio som treåring, och driver sedan oktober förra året nyhetsbloggen Filmnyheter.nu. Sökte mig hit då det råder brist på filmintresserade i min umgängeskrets. När jag inte tittar på filmer eller skriver om dem går jag på gymmet, umgås med vänner och driver andra hemsidor.

 

Jag är speciellt svag för välregisserade dialogdrivna draman, och håller filmer som The Social Network, The King's Speech, Thank You For Smoking och indiedoldisen The Man From Earth extra högt. Jason Reitman och David Fincher är mina två favoritregissörer, och skulle jag tvingas välja hade jag förmodligen valt George Clooney som min favoritskådis.

 

Så, det var jag :)

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 2 years later...
  • 5 months later...

Hej Pilsk! Läget? Många som var hyperaktiva här för några år sedan skaffade bloggar. :)

 

Men jag ser tecken på att intresset för filmsnack.se ökar igen. I dagarna har jag fixat ny databas för bio.nu och jobbar på förbättringar, bland annat länkar nu alla sidor till senaste inläggen på filmsnack.se. Det ska förhoppningsvis ge fler nya medlemmar och aktivitet igen. Så filmsnacka på bara!

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...