Jump to content

Festivaler och konserter 2010


Spektor

Rekommenderade inlägg

I mina ögon är han på samma nivå som Michael Jackson.

 

Antar att han körde samma set (Dark Fantasy - Hey Mama)?

Störst.

 

Ja, det gjorde han. Act 1, 2 och 3.

 

Ända sedan i lördags känns världen mycket gråare. Allting är tråkigare än vad det var förut. Brukar få livsångest efter bra konserter men det har aldrig hållit i sig såhär längre.

Link to comment
Share on other sites

  • Svar 47
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jag vet.

 

Har lyssnat på lite annan musik sen torsdags men det är Kanye jag måste höra.

 

Det konstiga är att jag har nynnat på de tre låtarna han inte spelade: Gorgeous, Amazing, och Welcome to Heartbreak. Dock är storfavoriten just nu Runaway. Alltså, när han stod på sitt podium och kickade igång en version som måste ha varit 20 min lång. Magi. En sak till, jag förstår inte vissa kritiker som dissat konserterna på sistone som svulstiga och att Kanye har ett stort ego. Det går inte att år 2011, efter Bush, Taylor Swift etc etc, gå till en Kanye West-konsert och förvänta sig något annat. Inte när uppträdandet och setlisten var så jävla mördande att jag vill gråta.

 

"Real fans don't give a fuck what they say – 'cause every day they try to fuck with Kanye. I'm a mother-fucking monster!"

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...