Jump to content

STAR WARS-TRILOGIN släpps på DVD 22/9 2004


Peo

Rekommenderade inlägg

  • Svar 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Filmstar
Fy fan va snygg!

Vad kommer det kosta ungefär?

 

599:-?

 

ArA

Nej, jag tror att den kommer ligga runt 899, som Gudfadernboxen gjorde när den kom ut. Väldigt dyrt, men kan inte tänka mig billigare än högst 799.

 

huh? varför får inte du posta en bild frodo_lives?

 

Om jag har förstått det rätt så får man inte länka bilder ifrån hyperspace (där man betalar för att vara medlem på). Det är någon av deras regler.

 

Angående bilden så var den faktiskt inte lika imponerande som jag hade väntat. Jag blev lite besviken. Hade förväntat mig en framsida som de gamla SW-filmerna hade. Alltså en tecknad sida med lite blandade bilder.

Link to comment
Share on other sites

Jag hoppas bilderna är i svartvitt, för det skulle ju vara silver och guld...

Då blir det nog betydligt snyggare.

Nej, jag måste nog säga att jag föredrar färglösa spartanska omslag. Om du ser på filmerna så använder sig GL av en väldigt liten färgskala(till skillnad från de nya hemska). Svart och vitt dominerar ganska mycket i filmerna och bör därför dominera omslagen tycker jag.

Link to comment
Share on other sites

Jag hoppas bilderna är i svartvitt, för det skulle ju vara silver och guld...

Då blir det nog betydligt snyggare.

Nej, jag måste nog säga att jag föredrar färglösa spartanska omslag. Om du ser på filmerna så använder sig GL av en väldigt liten färgskala(till skillnad från de nya hemska). Svart och vitt dominerar ganska mycket i filmerna och bör därför dominera omslagen tycker jag.

Kan inte säga att jag håller med om det. Klart det inte ska vara inte vara någon regnbåge-box, men lite färg vill jag ha. Men är bilderna i svartvitt eller inte?

Link to comment
Share on other sites

Jag hoppas bilderna är i svartvitt, för det skulle ju vara silver och guld...

Då blir det nog betydligt snyggare.

Nej, jag måste nog säga att jag föredrar färglösa spartanska omslag. Om du ser på filmerna så använder sig GL av en väldigt liten färgskala(till skillnad från de nya hemska). Svart och vitt dominerar ganska mycket i filmerna och bör därför dominera omslagen tycker jag.

Kan inte säga att jag håller med om det. Klart det inte ska vara inte vara någon regnbåge-box, men lite färg vill jag ha. Men är bilderna i svartvitt eller inte?

Ingen aning. Men det ser ju så ut eftersom det finns några gula saker där(behöver iof inte betyda nåt, de kan ha blivit påsatta på en svartvit bild).

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar

Om det blir Guld och silver så åker jag personligen till Skywalker Ranch och hugger av George's arm.

 

Eh, jag bara undrar lite lätt om det är filmen eller boxen ni ska se era SW-nörds?

 

Som Achtung sade, det måste ju se snyggt ut! Se bara på Alienboxen. Det är en snygg box, som jag vill köpa snart.

Link to comment
Share on other sites

Om det blir Guld och silver så åker jag personligen till Skywalker Ranch och hugger av George's arm.

 

Eh, jag bara undrar lite lätt om det är filmen eller boxen ni ska se era SW-nörds?

 

Som Achtung sade, det måste ju se snyggt ut! Se bara på Alienboxen. Det är en snygg box, som jag vill köpa snart.

Jo, men jag förstår inte varför ni bryr er så mycket med tanke på att dem troligtvis redan vet vad den stora SW-fansen säkerligen vill ha i sin ultimata samling.

 

Lite offtopic...men finns det någon box i en annan serie typ som gjort en besviken eller? B)

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar
Jo, men jag förstår inte varför ni bryr er så mycket med tanke på att dem troligtvis redan vet vad den stora SW-fansen säkerligen vill ha i sin ultimata samling.

 

Lite offtopic...men finns det någon box i en annan serie typ som gjort en besviken eller? B)

Alla SW-fans har inte samma smak. Eftersom det inte är många som gillar nya trilogin, men han gör den ändå så kan han göra samma grej med boxen.

 

Nu är jag inte mycket av en "boxmänniska", men Akira Kurosawaboxen med tre filmer är hyfsad ful. Då bedömer jag designen och färgerna, inte innehållet, även om det är lite klent med tre filmer (med tanke på att han har gjort så många).

Link to comment
Share on other sites

Jo, men jag förstår inte varför ni bryr er så mycket med tanke på att dem troligtvis redan vet vad den stora SW-fansen säkerligen vill ha i sin ultimata samling.

 

Lite offtopic...men finns det någon box i en annan serie typ som gjort en besviken eller? B)

Alla SW-fans har inte samma smak. Eftersom det inte är många som gillar nya trilogin, men han gör den ändå så kan han göra samma grej med boxen.

 

Nu är jag inte mycket av en "boxmänniska", men Akira Kurosawaboxen med tre filmer är hyfsad ful. Då bedömer jag designen och färgerna, inte innehållet, även om det är lite klent med tre filmer (med tanke på att han har gjort så många).

Jag älskar boxar, de är så fina....brrrr (ryser lite lätt och tänker på SCARFACE DELUXE EDITION!)

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...