Jump to content

mission impossible


Rekommenderade inlägg

tycker att det är lite skumt att personerna i mission impossible ska ta av sig masker som föreställer andra hela tiden..

var fan får dem maskerna ifrån??

eller är de jag som har missat nåt?

 

tack för mig  :hypocrite:

hej och välkommen jessie. :)

tack för mig  :hypocrite:

lite gulligt men du behöver nog inte säga det...men som sagt gulligt. B)

 

 

det där om maskerna är väl en del av charmen i denna serie + film.

 

man skulle ju kunna fråga vad Bond får alla leksaker ifrån, men om man gillar det så är det väl inte så mycket att bry sig om det.

det är ju bara film.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
tycker att det är lite skumt att personerna i mission impossible ska ta av sig masker som föreställer andra hela tiden..

var fan får dem maskerna ifrån??

eller är de jag som har missat nåt?

 

tack för mig  :hypocrite:

Måste hålla med dig lite där . Det är lite lustigt hur de alltid lyckas ha ansiktsmasker på lager som funkar i alla situationer .

 

Speciellt tänker jag då på ......

 

***** SPOILERVARNING *****

 

När Ethan Hunt i slutet på 2:an klär ut sig till den där blonde son saknade fingertopp . Han bara råkade ha hans ansikte och röstförvrängar-chip med sig ?!?!

 

Eller visste han redan innan att han skulle stöta på honom och knocka honom ?

 

Vad gäller Bond så kommer ju alla hans leksaker från Q-Branch .

 

Annars så diggar jag MI filmerna grymt mkt ! ! ! Det kommer väl snart en 3:a va ? ? ? :up:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 months later...
Hmmm....asså personligen tycker jag att de me maskerna är bara coolt. Man vill nog itne veta varifrån dom kommer, eller varför ska jag veta de. Är inte maskerna en del av filmen som ger den så stort underhållningsvärde?

 

Håller klart med dig där. Det är väl bättre att han trollar fram en mask ur sin hatt än att nån dödar honom.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Jag tycker Mission impossible 3 var bäst i triologin... Riktigt bra scen när han hoppar på taket. Blev i och för sig lite besviken över att Felicity- Kerri Russell var med i fem minuter, hon var ju med på alla presskonferenser, blev intervjuad om hur det var att spela mot Tom Cruise och så. Sen dör hon på en gång och så var det slut på den insatsen! I ettan så blir det rätt löjligt när Cruise är helt övermänsklig i tågscenen, lite väl orealistiskt att han skulle överleva där. Men de där maskerna verkar ju jättebra, någon borde tipsa Jason Bourne om dem, om han hade en sån mask skulle han kunna hålla sig gömd hur länge som helst ;)

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Skapa nytt...