Jump to content

Billiga dvd-filmer


Batuss

Rekommenderade inlägg

  • Filmstar
Jag köper mest på dvdon.se, det är bra och billigt, dessutom har de FRAKTFRITT just nu! Även Dischop är bra och snabbt har lite mindre frakt än dvdon.se.

Discshop.se har största utbudet eftersom de även har import (reg. 2). DVDON.se är också bra och brukar ha lite lägre priser än Discshop.se, men inte alltid. Ginza.se har många filmer som är billigare än på de andra ställena, men de har inte lika stort utbud. DVD.se har fraktfritt om man beställer 3 eller fler filmer och de har bättre priser på vissa filmer.

 

Det är bara att jämföra priserna och så kan man tjäna några hundralappar på det.

Link to comment
Share on other sites

  • Svar 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

BÄSTA SHOPEN ÄR WEBHALLEN!

Det är min absoluta favorit, dom säljer en massa bra grejer.

har ett otroligt stort sortiment med billiga filmer ex:

Leon 89kr

Resident Evil 89kr

The Matrix 129kr

Snatch 99kr

28 dagar senare 139kr

Alien 3 99kr

Titanic 129k

Behind enemy lines 99kr

A.I 99kr

Princess Mononoke 129kr

Metropolis 129kr

Gladiator 129kr

Final Fantasy 89kr

The Killer 129kr

 

OCH EN MASSA MER!

 

För tillfället har dom bland annat en stor anime-kampanj med massa bra filmer från 129kr!

 

WebHallen

 

Negativt:

Ganska sega när det gäller leverans, men bara ibland! :D

Ändrad av Alessandro
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • 2 years later...
  • 3 months later...

Då var sommarrean igång hos både Discshop och CDON. Går att hitta en del riktiga fynd, bla en hel del billiga Bluray hos DS - eller vad sägs om No Country For Old Men för 119:-. Taken på Bluray hos CDON för 129:-, bra priser på två bra filmer.

 

Sen Collateral (2-disc Special Ed) för 49 spänn är inte fel heller.

 

Sen vill jag också passa på att vifta lite extra för Webhallens "månads erbjudande". 3 olika Blurays och dvds varje månad till riktigt bra pengar. Själv plockade jag tex upp 5-discaren av Blade Runner för 149:- för någon vecka sedan (tyvärr verkar dock den ha utgått nu).

 

Så passa på att bränna semesterpengarna på film! B)

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar
Sen Collateral (2-disc Special Ed) för 49 spänn är inte fel heller.

 

Givet köp. Har den själv och den är värd kronorna.

 

Sen vill jag också passa på att vifta lite extra för Webhallens "månads erbjudande". 3 olika Blurays och dvds varje månad till riktigt bra pengar. Själv plockade jag tex upp 5-discaren av Blade Runner för 149:- för någon vecka sedan (tyvärr verkar dock den ha utgått nu).

 

Helt sjukt billigt för den boxen, verkligen. Käpte den också billigt, men gav nog lite över 200 kr för ett tag sen.

 

Så passa på att bränna semesterpengarna på film! B)

 

Haha, nej resa måste jag få göra när jag har semester (vilket inte är under sommaren iofs så lite DVD köp blir det). Vill åka tillbaka till Japan, kanske kombinera det med Seoul och Shanghai. Men det kommer kosta skjortan som Japan-resan gjorde förra året och det kanske inte är aktuellt till hösten. Nåja, lite off-topic skadar inte :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Ja, de verkar ha en del bra filmer till bra priser. Blade Runner 5-disc boxen kostar t.ex. 179 vilket är ett bra pris.

Tack för tipset!!! Det var nära att jag köpte den för ordinarie pris 500 spänn för någon vecka sedan... och annars hade jag köpt den utan svensk text på amazon för typ 200 spänn istället - en riktigt välkommen rea-sänkning med andra ord! Måste ju tillägga att jag inte har sett Blade Runner än dessutom.

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...