Jump to content

FILMKLUBBEN


Plox

Rekommenderade inlägg

  • Svar 428
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jag är med på allt (som vanligt). :)

 

Jag ska se Hämnden snart i alla fall - måste dock vänta några dagar till då jag dragit på mig en ögoninflammation som gör att jag inte kan använda några linser och därför inte kan se på film för tillfället. :down:

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar

Jag är med på allt (som vanligt). :)

 

Jag ska se Hämnden snart i alla fall - måste dock vänta några dagar till då jag dragit på mig en ögoninflammation som gör att jag inte kan använda några linser och därför inte kan se på film för tillfället. :down:

Aj då, låter som att ha kommit till helvetet... Åtminstone för ett tag. Hoppas det blir bra snart !

Link to comment
Share on other sites

Jag är med på allt (som vanligt). :)

 

Jag ska se Hämnden snart i alla fall - måste dock vänta några dagar till då jag dragit på mig en ögoninflammation som gör att jag inte kan använda några linser och därför inte kan se på film för tillfället. :down:

Aj då, låter som att ha kommit till helvetet... Åtminstone för ett tag. Hoppas det blir bra snart !

Ja, det är litegrann så. Kan dock inte hålla mig helt borta från filmtittandet utan har sett lite dokumentärer av det enklare slaget - typ youtube-streamade sådana. Men känslan av att att sätta i linserna igen kommer vara som att gå från VHS till HD. :)

Link to comment
Share on other sites

Ingen som är sugen på någon dokumentär?

 

Kollade Filmtipset och ingen, av de som är medlemmar där som hänger här på forumet, verkar ha sett Stevie.

Jag tycker ju som sagt att Hämnden är en bra idé, annars tycker jag att Stevie som en bra idé! :)

Båda två känns som bra val. Jag är nöjd och flexibel helt enkelt! ;)

 

Edit: Läste tillbaka lite snabbt i tråden och såg att La Vita é Bella fanns som förslag. En personlig favorit som jag inte skulle ha något emot att se om.!

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...