Jump to content

Ett litet bildspel


Hawa!i

Rekommenderade inlägg

Detta kanske inte alls kommer att funka... någon kanske redan har startat en sånn här tråd...det är nog ganska lätt att fuska..men jag försöker ändå.. =)

 

 

Vilken film kommer denna bilden ifrån?

 

br13.jpg

 

Försök nu att vara så ärliga som möjligt :D

Link to comment
Share on other sites

  • Svar 7,5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Filmstar

Skulle bara säga att jag gillar den här idén, som mig veterligen är helt ny. Nja, det kan vara ganska lätt att fuska. Om man använder länkning av bilder så är det ju bara att gå in på sidan där bilden ligger. Annars kan man ju kolla på filnamnet. Kan ju vara t ex darkwater13.jpg... vilket gör det hela ganska lätt. Men, som sagt, fuska ska man inte göra. Det bästa är att göra som Tofu, dvs bifoga bilden, vilket gör filnamnet intetsägande.

 

Tofu: Det är fel, men jag gissar ändå på Jules och Jim.

Ändrad av Jojje
Link to comment
Share on other sites

Nja, det kan vara ganska lätt att fuska. Om man använder länkning av bilder så är det ju bara att gå in på sidan där bilden ligger. Annars kan man ju kolla på filnamnet. Kan ju vara t ex darkwater13.jpg... vilket gör det hela ganska lätt.

Eftersom det finns folk som inte vet hur man skulle kunna fuska på det här så va det kanske lite dumt att säga exakt hur man skulle kunna göra.. :smartass:

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar
Nja, det kan vara ganska lätt att fuska. Om man använder länkning av bilder så är det ju bara att gå in på sidan där bilden ligger. Annars kan man ju kolla på filnamnet. Kan ju vara t ex darkwater13.jpg... vilket gör det hela ganska lätt.

Eftersom det finns folk som inte vet hur man skulle kunna fuska på det här så va det kanske lite dumt att säga exakt hur man skulle kunna göra.. :smartass:

He he, men jag skrev också hur man skulle göra för att det inte skulle gå att fuska. :smartass:;)

Link to comment
Share on other sites

Nja, det kan vara ganska lätt att fuska. Om man använder länkning av bilder så är det ju bara att gå in på sidan där bilden ligger. Annars kan man ju kolla på filnamnet. Kan ju vara t ex darkwater13.jpg... vilket gör det hela ganska lätt.

Eftersom det finns folk som inte vet hur man skulle kunna fuska på det här så va det kanske lite dumt att säga exakt hur man skulle kunna göra.. :smartass:

He he, men jag skrev också hur man skulle göra för att det inte skulle gå att fuska. :smartass:;)

hehe..ok.. :shutup:

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...