Jump to content

Skådespelare


Rekommenderade inlägg

Snyggast: Orlando Bloom å Viggo Mortensen  :rolleyes:

Roligast:John Rhys Davis å Billy Boyd

Vackrast:Haldir, ensam om å tycka de va... å Galadriel

finns mer men lat som man e... :unsure:

Ensam nej, min favorit är helt klart Haldir...

Men att Gimli skall vara kul är inte så jätte kul.... åsså en av mina favoriter..

Pippin o Merry är av samma skrot o korn dom e helt klart bäst ....

 

Legolas var en av mina favoriter tills jag såg filmen, alla säger att han är såååååååå snygg, men jag ser inget snyggt i honom, han har oerhört vackra drag, kort o gott en vacker ALV ...

Link to comment
Share on other sites

  • Svar 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Suttit och kollat på tv och kommit fram till att Catherine Zeta-Jones hade varit bättre i rollen som Arwen. Snyggare, mognare, bättre skådespelare.

Skumt, detta tänkte jag med på när jag såg henne i något... ehh kommer inte ihåg vad... Men jag kunde se henne som Arwen framför mig, tror dessutom att hon och Viggo hade sett mer naturliga ut tillsammans... Fast Liv Tyler gör ju ett bra jobb med.... ehum, jo just det...

Link to comment
Share on other sites

Miss zeta-jones hade enligt min mening vart helt fel för rollen..hon är lite för mogen för rollen...tyler är perfekt..alver behöver ju vara vackra och liv tycker jag är mycket vackrare än Catherine..

 

Tja, du kanske har rätt när man tänker efter. "Mogen" är nog fel etikett att sätta på någon som efter 2 800 år fortfarande bor hemma hos pappsen.

 

"Men pappa! Jag är faktiskt tvåtusensjuhundrasjuttisju - snart tvåtusensjuhundrasjuttiåtta! Alla andra får vara ute till åtminstone klockan elva!"

"Nu är det faktiskt jag som bestämmer. Jag tycker inte om att du hänger med dom där. Dom är inte bra för dig, dom där 'utbygdsjägarna'. Röker och springer runt i skogen om nätterna. Man vet aldrig vad dom håller på med. Du kommer bara hamna i bråk. Kan du inte hitta några kompisar i din egen ålder?"

"ÅÅÅÅÅHH vad du är ORÄTTVIS!"

 

(Det ger en helt ny innebörd åt ordet "gammelnucka" :D)

 

Dewil

Link to comment
Share on other sites

Snyggast: Orlando Bloom å Viggo Mortensen  :rolleyes:

Roligast:John Rhys Davis å Billy Boyd

Vackrast:Haldir, ensam om å tycka de va... å Galadriel

finns mer men lat som man e... :unsure:

Ensam nej, min favorit är helt klart Haldir...

Men att Gimli skall vara kul är inte så jätte kul.... åsså en av mina favoriter..

Pippin o Merry är av samma skrot o korn dom e helt klart bäst ....

 

Legolas var en av mina favoriter tills jag såg filmen, alla säger att han är såååååååå snygg, men jag ser inget snyggt i honom, han har oerhört vackra drag, kort o gott en vacker ALV ...

Haldir är en av mina favoritkaraktärer och för alla er som diggar Craig Parker är här en bra sida:

 

http://www.craig-parker.net/

Link to comment
Share on other sites

Va de nån som såg "bakom kulliserna på sagan om de två tornen" i julas?

De såg inte så trevligt ut när Sean Astin trampade rakt på en glas bit mitt ute i sjön!(Den stack upp på andra sidan foten!) :blink:

 

Förresten tycker inte jag Liv Tyler är så himla vacker. I alla fall inte utan smink!

Link to comment
Share on other sites

Nej, men han började inte krika eller något sådant. Måste ha vrit ännu jobbigare med hobfötter och lim som blandade sig med foten, en enda röra!

Men den var bra, dokumentären. Det var spännande att se hur Viggo drogs ner i vattnet. Man fick även veta lite vad som låg bakom förändringarna. Det var nästan lite uppretande att se hur insnöade i sagan om ringen dem var.

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar
De såg inte så trevligt ut när Sean Astin trampade rakt på en glas bit mitt ute i sjön!(Den stack upp på andra sidan foten!)

 

Nej, men han började inte krika eller något sådant. Måste ha vrit ännu jobbigare med hobfötter och lim som blandade sig med foten, en enda röra!

 

Hehe, det här påminner mig om en sak som jag såg i extramaterialet Sagan om Ringen.

Dominic Monaghan (Merry) skulle spela in den scenen där hoberna springer ner till Bockrikes färja. Medan han sprang så ramlade han ner på marken och svettades kraftigt. När man sedan tog ut det som han hade fått i foten så såg man att det var inget mer än en pytteliten sticka :)

Lite komiskt eftersom Sean Astin fick en mega-glasbit inpräntad i foten utan att säga något.

Link to comment
Share on other sites

Hehe, det här påminner mig om en sak som jag såg i extramaterialet Sagan om Ringen.

Dominic Monaghan (Merry) skulle spela in den scenen där hoberna springer ner till Bockrikes färja. Medan han sprang så ramlade han ner på marken och svettades kraftigt. När man sedan tog ut det som han hade fått i foten så såg man att det var inget mer än en pytteliten sticka :)

Det såg jag faktiskt inte. Jag försökte komma ihåg allting men det gick visst inte! :D

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...