Jump to content
  • 0

"Fight"filmer


Fellan

Fråga

Hej! Vill veta några bra "fight" filmer, hm vet inte hur ja ska förklara vad jag är ute efter riktigt. Inga boxnings eller kampsports grejor direkt utan mer streetfight. Hooligans är ett lysande exempel.

Tycker allt för många filmer med fighting i är så overkliga?? Människor som flyger hit o dit o blabla bara tråkigt!

Ett plus är också om filmerna innehåller några hårda skådisar som tex charlie hunnam i hooligans!

 

Just nu vet jag bara Hooligans och football factory, den senare vart inge vidare..

Link to comment
Share on other sites

Rekommenderade inlägg

  • 0

I.D är en tung rulle om fyra poliser som går undercover i en fotbollsfirma. Snart kommer även Awaydays som kommer bli ett stilbildande filmkapitel och även den handlar om fotbollsvåld samt kulturen däromkring. Slutligen tänkte jag tipsa om Chok-Dee där man får god inblick i ett thaiboxningsgym och får följa thaiboxaren Dida i hans träning. Riktigt sevärd om man gillar fighting!

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Guest Jakob King of fight filmer

Blood and Bone!

undisputed 2 och 3

Fighting

 

Men den bästa rullen e "fired up" ingen fight film men DEN BÄSTA FILMEN NÅGONSIN :o

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Guest junaazs

blood and bone är en bra fighting film en kille åker runt om i staden och slåss för att kunna få tag i hans bästis flickvän, hans bästis blev mördad i fängelse och bad bone ta hand om hans flickvän och för att komma fram till henne måste han slåss mot en som heter HAmmerman som aldrig blivit nerslagen och skit men jag tycker den e asbra :D

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Det här var en svår genre för mig då jag själv inte är så förtjust i sådana rullar, men det finns guldkorn i allt och mitt Guldkorn i hyllan heter Doomsday, där Rhona Mitra spelar en kvinnlig Mad Max. vackert, brutalt och en hel del rött.

 

Vet dock inte om denna film passar dig då temat på filmen är i stuk med Rädda-världen-innan-allt-går-åt-hell.

men vill du ha skönhet samtidigt som slagsmål går den nog hem.

 

Doomsday

 

Trailer:

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara på denna fråga...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Skapa nytt...