Jump to content

Vilken movie murderer är du?


Ralle-San

Rekommenderade inlägg

  • Svar 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

DÅRAR! Hannibal ser kanske ut som en farbror (det är han ju faktiskt också), men en farbror med smak för hjärnor! :P Dessutom så är han ju übersmart. Jag vet inte vem av Hannibal och Jack som ser mest skrämmande ut, men om frågan är vem som är coolast så borde svaret vara självklart...

Link to comment
Share on other sites

yepp vi har samma åsikt här.. nästan så man blir kär... :wub:

:wub:

 

DÅRAR! Hannibal ser kanske ut som en farbror (det är han ju faktiskt också), men en farbror med smak för hjärnor!  :P Dessutom så är han ju übersmart. Jag vet inte vem av Hannibal och Jack som ser mest skrämmande ut, men om frågan är vem som är coolast så borde svaret vara självklart...

Jajjemänsan, Jack är coolast. Det är ju stencoolt att vara insane! Hanniballe är ju bara äcklig. Jack är ju rent galen! =P

Link to comment
Share on other sites

Så Hannibal är INTE insane?  :)  Jodå, men han är bara insane på ett intelligent sätt. Jag skulle vara räddare för en högst klyftig kannibal som alltid vet mer än man anar och väldigt väldigt gärna vill ut ur fängelset, än en tok som låter mycket.

Äsch då, He's a wimp.. =P

Link to comment
Share on other sites

Så Hannibal är INTE insane?  :)  Jodå, men han är bara insane på ett intelligent sätt. Jag skulle vara räddare för en högst klyftig kannibal som alltid vet mer än man anar och väldigt väldigt gärna vill ut ur fängelset, än en tok som låter mycket.

Meeep ända anledningen du vet att han är galen är ju att du sett honnom... Jack Torrence däremot.. han hadde man ju sprungit ifrån direkt om man träffat på honnom.. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Så Hannibal är INTE insane?  :)  Jodå, men han är bara insane på ett intelligent sätt. Jag skulle vara räddare för en högst klyftig kannibal som alltid vet mer än man anar och väldigt väldigt gärna vill ut ur fängelset, än en tok som låter mycket.

Meeep ända anledningen du vet att han är galen är ju att du sett honnom... Jack Torrence däremot.. han hadde man ju sprungit ifrån direkt om man träffat på honnom.. :unsure:

 

Kanske det. Det innebär att du inte vet att Hannibal är galen förrän han lockat dig hem till sitt hus och tänker käka dig. Hur skraj blir du inte DÅ? <_>

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...