Jump to content

Star Wars: Clone Wars


Street

Rekommenderade inlägg

Som ni vet så finns det 2 säsonger av den animerade serier Clone Wars ute, säsong 1(ca 20 x 3min) och säsong 2 (5 x 12min) och jag har sett alla..De är snyggt animerade och intressanta handlingar och fighter..Detta utspelar sig mellan Episode 2 och 3 medan klon krigen är i full gång..

 

Jag tycker detta är rätt fett och intressant, det är väldigt snyggt och coolt..Deras riktigt röster tror jag, vilket är bra..Tycker det är intressant att veta vad som händer mellan 2:an och 3:an..

 

Vad tycker ni andra ??

 

 

07-star-wars-inside.jpg

 

CWanimatedGrievous.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar

Jag såg Clone wars för itne så länge sen. De har klippt ihop alla seriens delar till en enda film och den var riktigt skön tycker jag. Lite väl överdrivna scener ibland, men det var en fin animering och intressant handling. Kul att få se lite av General Grievous. som jag tror kan bli riktigt bra i trean.

 

Däremot tror jag inte att det är de riktiga skådespelarna som gör rösterna. Det är bara Yoda som låter precis som filmerna, annars tycker jag inte att röstskådespeleriet är himla likt, möjligtvis Obi-Wan också.

Kollade upp det på IMDb och det är tydligen bara Anthony Daniels (C-3PO) av filmensemblen som gör röst till sin karaktär i Clone Wars.

 

Tänkte lite på en grej. När man får se Mace Windu slåss mot en robotarmé så visar dom en liten pojke som tittar på. Kanske lite långsökt, men hårfärgern och åldern borde stämma ganska bra, så det skulle ju kunna vara Han Solo?

Link to comment
Share on other sites

Däremot tror jag inte att det är de riktiga skådespelarna som gör rösterna. Det är bara Yoda som låter precis som filmerna, annars tycker jag inte att röstskådespeleriet är himla likt, möjligtvis Obi-Wan också.
Hmm, du har kanske rätt..Aja, det som hörs duger..

 

Tänkte lite på en grej. När man får se Mace Windu slåss mot en robotarmé så visar dom en liten pojke som tittar på. Kanske lite långsökt, men hårfärgern och åldern borde stämma ganska bra, så det skulle ju kunna vara Han Solo?

 

Jaså, märkte inte detta..Vilket avsnitt är det ??

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar
Tänkte lite på en grej. När man får se Mace Windu slåss mot en robotarmé så visar dom en liten pojke som tittar på. Kanske lite långsökt, men hårfärgern och åldern borde stämma ganska bra, så det skulle ju kunna vara Han Solo?

 

Jaså, märkte inte detta..Vilket avsnitt är det ??

 

Som sagt så såg jag dom ihopklippta till en enda film, så jag har ingen aning om vilket avsnitt det är. Men jag menar i alla fall då Mace slåss mot robotarmén och när han dricker vatten som han får av den här lilla pojken då. Man ser pojken springa i scenen innan själva mace-striden börjar också.

Link to comment
Share on other sites

Jaha ok, men jag tvivlar på att Han solo skulle vara inblandad...Hur som helst så kommer en ny Clone Wars serie göras, det är en utveckling/tillägg till den som finns nu..Det kommer bli 30 min långa avsnitt i 3-D animation.

 

Även en Live-Action tv-serie kommer, de börjar arbetet om ett år ungefär..Få eller inga skådespelare från prequel-trilogin kommer vara med..

 

Faktan kommer från filmforce - filmforce

Link to comment
Share on other sites

Har just sett alla Clone Wars-avsnitten i ett svep och tyckte att dom va rätt okej..

Blev kanske lite långdraget efter nån timma med alla upprepande ljussabel-fighter som såg ut exakt likadana ut..

Sen var det egentligen bara den sista säsongen som var intressant, eftersom den förklara lite om vad som kommer i tredje filmen..

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Skapa nytt...