Jump to content

Struntsnack om Tv-serier


Lestat

Rekommenderade inlägg

Det finns ju ett antal buffyboxar att välja på......

 

Jag vet att season2 boxen av dark angel skulle komma runt den 2 Juli (tror jag), så tv4 bör ju sätta igång snart men vi vet ju att tv4 verkligen suger hårt när det gäller att värna om sina serier. Skulle gärna ha båda DAboxarna trots att jag redan har alla avsnitt (har hoppat över avsnitt 10 i säsong två Brainiac eftersom jag inte fick det förrän nyligen. Dark angel äger och sarah är skön som buffy

Link to comment
Share on other sites

  • Svar 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

filmlover_424 kan inte du ta bort din tråkiga länk "turkminator", den é ju aptråkig... :blink:

Jag tycker det är trevligt att det har kommit in nya forumiter, men vissa saker skall ingen annan än en själv bestämma...

 

Filmis gillar nog sin turkminator... Låt henne ha den, finns inget mer att säga om den saken....

 

Nog med offtopic i alla trådar nu tycker jag... Håller er till ämnet..

 

Filmis Håller med dig, inget slår vänner... :up:

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar

Personligen tycker jag Seinfeld är/var överlägset.

Ok att man sett alla avsnitten ett par gånger,

men det är fortfarande lika roligt och bra !

Att de kunde hålla på i nästan 10 år och göra det så bra !

 

Vänner tittar jag bara sporadiskt på och det kan

stundtals vara roligt, men inte alls i samma klass...

 

Fraiser tittade jag på förr och de första säsongerna

var mycket bra, speciellt Niles var strålande. Men jag ser

inte många delar nu för tiden.

 

CSI/CSI Miami är båda välgjorda, men jag kan störa

mig på att de ska vara såna :smartass: = smartasses !

 

Hunter är annars en serie jag saknar...Var grymt !

Han skjöt alltid ihjäl ett par skurkar utan anledning, hahaha.

 

Kommer säkert på fler...

Link to comment
Share on other sites

Jag älskar 'Turkminator'.....och du undrar varför vissa här på forumet tycker att du är lite otrevlig ibland,,,,, :mad2:

 

Iallafall..

 

Jag tycker också att Seinfeld är bra, alla är skitroliga....den enda som är trpkig är just Seinfeld...

 

KRAMER :up::up::up: !!!!!!!

 

Tredje skiftet, CSI, Fotbollsfruar, Met My folks!!!! Entertainment!!!

 

Sämsta skiten på tv någonsin måste ju absolut vara Rädderiet!!! :lol:

Link to comment
Share on other sites

six feet under är enligt mig den bästa tv-serien på länge. jag bara längtar till nästa vecka när det är slut. älskar den där underfundiga svarta humorn. som när nate och david har fått in en gubbe som dött av att hans fru slog honom i huvudet med en stekpanna.

david: "his wife is in prison now said the person who ordered the funeral"

nate: "well, maybe he deserved it. I'm sure he beated her up every night."

david: "no, apparantly she just thought he was boring."

nate (fundersamt): "I'm boring sometimes.."

david (ännu mer fundersamt): "me too.."

 

vänner gillar jag också, fast jag tycker inte de nya avsnitten är så roliga. de gör nog bäst i att lägga av snart, det känns som man har hört alla skämten nån gång för mycket. man vet precis hur alla karaktärerna ska reagera i alla situationer och det känns som om skådespeleriet går på rutin. de gamla avsnitten är bättre.

 

seinfeld kan också vara hysteriskt roligt vissa gånger. några av de roligaste avsnitten är ju absolut det med "the soup nazi", och när elaine har en pojkvän som är en "closetalker" och som är nästan helt kär i jerrys föräldrar.

Link to comment
Share on other sites

six feet under är enligt mig den bästa tv-serien på länge. jag bara längtar till nästa vecka när det är slut. älskar den där underfundiga svarta humorn. som när nate och david har fått in en gubbe som dött av att hans fru slog honom i huvudet med en stekpanna.

david: "his wife is in prison now said the person who ordered the funeral"

nate: "well, maybe he deserved it. I'm sure he beated her up every night."

david: "no, apparantly she just thought he was boring."

nate (fundersamt): "I'm boring sometimes.."

david (ännu mer fundersamt): "me too.."

Bra inlägg, jag älskar den serien Six feet under.

 

Men tyvärr tror jag att dom visade de sista avsnittet för denna säsong i söndags 25/5. Del 13 alltså.

 

jojje sa tidigare i denna tråd att dom ska göra uppehåll till jul med serien.

Ändrad av The Matrix
Link to comment
Share on other sites

seinfeld, mm, den humorn är svårslagen. har dock inte sett så jättemånga avsnitt, men min absoluta favorit är "jada, jada, jada..."!

 

six feet under, kom tillbaaaka!!

 

och så har ju en av mina absoluta favoritserier, cold feet, kommit tillbaka med sex (tror jag) nya avsnitt, alltså, så bra! och den engelskan...

 

boston public blir det, när jag känner för det. första säsongen var myycket bättre.

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar
boston public blir det, när jag känner för det. första säsongen var myycket bättre.

 

Håller med dig Eowyn. Jag tittade på alla Boston Public avsnitten när det gick, men nu har jag struntat i det totalt. Orkar inte titta på det eftersom det var en så stor paus från första och andra säsongen, så jag hann tröttna.

Link to comment
Share on other sites

Alla ni som gillar Six feet under. Det vore kul om ni kunde utveckla det hela. För man måste ju vara lite open minded för att kunna ta till sig denna serie. Som jag sagt tidigare, så har vi ju alla dess tabulagda ingredienser som liv o död.glädje o sorg,sex o droger,gay o straight...Jag för min del kan ju säga att alla dessa saker ingår i mitt liv. Så därför har jag tagit till mig serien med stor vördnad. Livet kan vara hårt, så är det bara. Och ingen kommer undan...

 

Titta bara på min signatur, så kanske ni får en hint om vad jag menar.

Link to comment
Share on other sites

har just upptäckt att en av mina absoluta, absoluta favoritserier ska komma tillbaka snart, reprisstart, mordkommissionen!! spännande, välspelad, rolig, dansk, bra musik. längtar...

Dansk de deijligt, eller hur man nu stavar det till. Jag gillar också Mordkommissionen, men den slutade väldigt tråkigt. Jag menar, det var ju inte upplagt för en fortsättning. När vi ändå är inne på danska serier, så kan jag säga att jag gillade Hotellet. Tror jag det hette... Men den sluta också ganska pucko. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...