Jump to content

Recensioner av Matrix Reloaded


Achtung

Rekommenderade inlägg

jag börjara tro att det egentligen inte finns djup i någon film utan att det bara tittarna som tror det och hyllar regissören när han egentligen bara ville göra en schyst rulle

Nog tror jag väll att det har hänt att folk har överanalyserat ibland men nu är du väll lite väl pessimistisk.

Link to comment
Share on other sites

  • Svar 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jag tror knappast att det var det de eftersträvade.

 

Det tror visserligen inte jag heller, men man måste ju analysera sönder varenda liten del i filmen annars är det ju inte kul (jag börjara tro att det egentligen inte finns djup i någon film utan att det bara tittarna som tror det och hyllar regissören när han egentligen bara ville göra en schyst rulle)

haha i så fall är ju du körd vid det här laget, så mycket som du tjatat om donnie darko...

Link to comment
Share on other sites

Jag tror knappast att det var det de eftersträvade.

 

Det tror visserligen inte jag heller, men man måste ju analysera sönder varenda liten del i filmen annars är det ju inte kul (jag börjara tro att det egentligen inte finns djup i någon film utan att det bara tittarna som tror det och hyllar regissören när han egentligen bara ville göra en schyst rulle)

haha i så fall är ju du körd vid det här laget, så mycket som du tjatat om donnie darko...

Jag måste nog hävda att DD är en av de filmer jag tänker på när jag hör ordet överanalysera.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Reloaded är ett typiskt exempel på Hollywoods storhets vansinne.. dom hade inte en skyhög budget till första filmen.. men när den andra väll börjar komma på tal får mdom mycket mer pengar och satsar otroligt mycket på effekterna.. då blir det lätt så att man använder sig mycket av datorer och försöker göra det bästa då försöker dom alldelles för mycket och får till kassa effekter istället.. till exempel i smith fighten.. dom försöker göra mer än vad dom är kapabla till..

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...