Jump to content

Tv Nostalgi


Ingoman

Rekommenderade inlägg

jag minns baltazar svagt.. men jag har för mig jag tyckte det var ganska tråkigt :huh:

 

Du har så rätt mr Myers, han var stentrist... Men ändå satt man klistrad framför skiten. Och varför? JO, Det var ju tecknat!!! Om man skulle se tecknat förr så fick man hålla sig julafton. man tittade till och med på skitdåligt tecknade sagor från ryssland på sommarmorgon enbart för att det var tecknat... :down:

 

Åsså satt man och plågade sig igenom Gomrron sverige bara för att få tre minuters Hacke hackspett. Minns att jag tyckte gomorronb sverige var astråkigt.

 

Var det därför man så stenhård diggade He-man när man fick kabel?

 

Sen hade vi ju Linus på linjen. Han gillade jag skarpt. Fan på den tiden satt man och stirrade på anlagstavlan för det var det närmaste reklam man fick i TV.

 

Sen såg man ju Lilla sportspegeln för att få se ett avsnitt Tom och Jerry.

Link to comment
Share on other sites

  • Svar 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

jag minns baltazar svagt.. men jag har för mig jag tyckte det var ganska tråkigt :huh:

 

Du har så rätt mr Myers, han var stentrist... Men ändå satt man klistrad framför skiten. Och varför? JO, Det var ju tecknat!!! Om man skulle se tecknat förr så fick man hålla sig julafton. man tittade till och med på skitdåligt tecknade sagor från ryssland på sommarmorgon enbart för att det var tecknat... :down:

 

Åsså satt man och plågade sig igenom Gomrron sverige bara för att få tre minuters Hacke hackspett. Minns att jag tyckte gomorronb sverige var astråkigt.

 

Var det därför man så stenhård diggade He-man när man fick kabel?

 

Sen hade vi ju Linus på linjen. Han gillade jag skarpt. Fan på den tiden satt man och stirrade på anlagstavlan för det var det närmaste reklam man fick i TV.

 

Sen såg man ju Lilla sportspegeln för att få se ett avsnitt Tom och Jerry.

 

 

Jo, Gomorron Sveriges höjdpunkter var tävlingen och Hacke... helt sjukt att man gjorde så!

 

Tänkte ta med Lilla Sportspegeln, men när det gick så hade dom ju faktiskt börjat sända lite mer tecknat. Jag är tillbaka på 80-86 någon gång.

 

Kommer ihåg när jag en dag -86 skulle titta på Gomorron Sverige och just höjdpunkten Hacke Hackspett när allt var inställt på grund av att Olof Palme hade blivit mördad. Fan va besviken jag var, inte på att Palme var mördad utan att det inte blev någon Hacke...

Link to comment
Share on other sites

Kommer ihåg när jag en dag -86 skulle titta på Gomorron Sverige och just höjdpunkten Hacke Hackspett när allt var inställt på grund av att Olof Palme hade blivit mördad. Fan va besviken jag var, inte på att Palme var mördad utan att det inte blev någon Hacke...

Haha ja det är inte lätt att vara liten :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Sitter med datorn i käet och har tv:n på och det är Bevrly hills.

 

Haha hur kunde man tycka detta var så bra. Så präktiga dom är allihopa. trots att dom har problem med både alkohol och droger. hahaha just nu står alla samlade och sjunger julsånger hemma hos Walsh familjen. oj oj oj. det är för jävla komiskt asså

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...