Jump to content

Simpsons


Achtung

Rekommenderade inlägg

Jag tyckte att man skulle kunna starta en diskussion om Simpsons. Här kan man ju diskutera avsnitt, rasa över usel eftermiddagsunderhållning, eller bidra med roliga citat eller bilder.

För er som inte visste det så visas simpsons på vardagar 1540 på tv3 och 1615 på tv4.

 

Här är ett roligt citat från dagens avsnitt:

"Mmm... organized crime." - Homer

Link to comment
Share on other sites

  • Svar 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Simpsons, ha dom är rikigt roliga, känner att jag missat mycket av vad som hänt, men innan jag bosatte mig i skogen så kollade jag jämt, skynda hem efter skolan för att inte missa det.. Såg förresten på Simpsons igår tror jag, när Lisa skulle kolla vem som var smartast av Bart och en hamster, Bart e för cool alltså...

 

- Stupid books, ohhhh a bakelse, Ursäkta min svengelska men orkar inte ens tänka vad ordet för bakelse är... :blink:

 

Simpsons är ett riktigt familje nöje, min pappa bara älskar Homer...

så så lolligt

Link to comment
Share on other sites

Man märker i de flesta avsnitten vilken politisk satir som gömmer sig där. Amerikanarna gör antagligen inte det eftersom det är en sådan succe i USA och ändå så gör det narr av dem.

 

"We have to do a fivedays backgroundcheck before you can have your guns".

"Five days!! but I'm mad now"

Jag kommer ihåg det avsnittet. Det slutar med att Homer blir utkastad från nra för att han är för vapentokig.

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar

Jo, Simpsons är en av dem få tecknade serien som är riktigt underhållande att titta på. De driver med så många saker i vardagslivet så man kan itne göra annat än att älska den serien.

 

+Homer

+Satir

+Tecknat (?)

+Tidsfördriv

 

Jag har The Simpsons: The complete first season och second season hemma faktist. Skönt att titta på när man har tråkigt.

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...