Jump to content

Bio.nu t-shirt


Peo

Rekommenderade inlägg

  • Svar 193
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nej, nej och åter nej... Jag vet EXAKT hur den ska se ut! Färgen ska vara som bakgrunden på inläggen. Sen ska det stå "Bio.nu FORUM". Bio.nu biten ska vara i samma färg som man får om man håller muspekaren över en forumrubrik och i 12-14 cm höga bokstäver. Forum ska stå i färgen jag ser i remsan höst i ramen där jag skriver nu (där det står "Svarar på Bio.nu plagg"). Det ska vara mindre bokstäver, runt 5 cm i höjd och med stort mellanrum mellan sig (båda raderna ska vara lika långa). Ett alternativ är att ha båda i samma färg.

 

Sen kan det stå något i vitt under med mindre text en slogan om bio.nu sidan har en sån.

 

Sen ska det stå på ena ärmen (längst ner vid sömsmånen, vågrätt) skrivet "Bio.nu Forum" i samma font och färg som "Bio.nu" var skrivet i oven fast med mindre textstorlek.

 

Jag tror att det blir en skön forumkänsla om man gör tröjan i samma färger som forumet :up:

Ändrad av whatever
Link to comment
Share on other sites

Hoppas den blir i svart.

 

Jag hade tänkt mig svart med ett blått märke. Typ bio.nu bara skulle passa perfekt.

I still like greenie´s taste... :up::up::up:

 

Rent med tidlösa färger är bäst.

 

Jag tycker det verkar som whatever vill att tröjan ska blinka också, och det lär man nog inte få för max 200 SEK. :whistling::P:D

Link to comment
Share on other sites

det som är synd är bara att såna t-shirtar som trycks i få antal är rätt dyra har jag för mig (runt 200 spänn).

Mjaa, jag tyckte nästan man kunde tolka det som att 200 SEK skulle vara dyrt.

 

(något klippt)

Färgen ska vara som bakgrunden på inläggen...Bio.nu biten...samma färg som man får om man håller muspekaren över en forumrubrik...12-14 cm höga bokstäver...mindre bokstäver, runt 5 cm i höjd...stort mellanrum mellan sig (båda raderna ska vara lika långa). Ett alternativ är att ha båda i samma färg...Sen kan det stå något i vitt under med mindre text en slogan om bio.nu sidan har en sån...Sen ska det stå på ena ärmen (längst ner vid sömsmånen, vågrätt) skrivet "Bio.nu Forum" i samma font och färg som "Bio.nu" var skrivet i oven fast med mindre textstorlek

 

Förlåt whatever men jag blev trött att bara försöka lista ut hur du egentligen vill att tröjan ska se ut. :P Och jag tycker fortfarande att ju renare desto snyggare, samt tidlösa färger som svart är.

Link to comment
Share on other sites

Jag kan ta reda på tryckföretag, som är bra och rällativt billiga.

Men jag återkommer med det.

 

Jag tycker att vi gör tröjor i photoshop eller dylikt program. Så röstar vi om vilka som är snyggast. Kanske kan ha 2 olika modeller?

 

ArA

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...