Jump to content

Ingoman


Tully

Rekommenderade inlägg

  • 4 months later...
  • Svar 48
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Moderator

Ser att det är ett år, en vecka och en dag sedan Ingo somnade in. Ofattbart att tiden går så fort.

Kan i alla fall konstatera att han lever kvar här på Filmsnack, han dyker emellanåt upp när man går tillbaka i någon tråd. Det räcker med att läsa nåt gammalt inlägg han gjort för att han ska bli högst levande igen.

Det här är nästan lite kusligt, men av någon anledning gick jag in och läste igenom tråden om Ingoman idag och döm av min förvåning när jag läser mitt eget inlägg ovan. Kolla in datumet för inlägget så förstår ni.

 

Det är alltså exakt ett år sen idag jag skrev det inlägget och av alla dagar väljer jag att hoppa in här just idag.

 

Hamnade i trådens början av en slump och så blev det att jag läste igenom alltihop. Det snör fortfarande ihop sig i halsen när jag läser allas inlägg, det är så tråkigt att Ingo/Anton inte är kvar här.

 

Som du ser hör vi fortfarande när du viskar till oss här på Forumet, Ingo. ;)

 

PS. Tyvärr tyckte jag Ed Wood bara var godkänd, trots att jag såg den på din födelsedag. :D DS.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...