Jump to content

Wong Kar-Wai


La Diva

Rekommenderade inlägg

Rätt skön film där Leslie Cheung är ungefär hur bra som helst. Jag har för mig att WKW har jobbat som manusförfattare för såpoperor innan han började med film och det kändes tyvärr som det hade smittat av sig på filmen på ett negativt sätt. Ibland kändes det som man såg Rederiet eller nåt. Filmen är dock helt klart sevärd, mest tack vare suveräne Leslie Cheung och WKWs samarbete med Christopher Doyle.

 

Kan dessutom ta och avslöja vad som hände på slutet utan att förstöra filmen det minsta. Det är Tony Leungs karaktär från In the Mood for Love man ser.

 

Ska själv ta och se Lost in Time och Universums sista dagar imorgon. Någon som har sett den förstnämnda?

Link to comment
Share on other sites

  • Svar 132
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Men HALLÅ grabbar!!!!

:offtopic:

(hi,hi har alltid velat använda den här smilien,kunde inte låta bli :hypocrite: )

(Räknas detta mitt inlägg som spam ?)

Jag vill också bli medlem i spam-klubben,hur gör man?

Tar man upp allt utom ämnet tråden handlar om, eller lägger man upp inlägg på inlägg om ingenting i en ny ruta varje gång,alltså jag menar utan att använda "ändra inlägg" ? :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Men HALLÅ grabbar!!!!

:offtopic:

(hi,hi har alltid velat använda den här smilien,kunde inte låta bli :hypocrite: )

(Räknas detta mitt inlägg som spam ?)

Jag vill också bli medlem i spam-klubben,hur gör man?

Tar man upp allt utom ämnet tråden handlar om, eller lägger man upp inlägg på inlägg om ingenting i en ny ruta varje gång,alltså jag menar utan att använda "ändra inlägg" ? :whistling:

Ta kontakt med "Spamtrion" här på forumet för mer info.

 

Sen har väglusen hävdat att han är "the fuckin' master of :offtopic: "

Link to comment
Share on other sites

spam är när du skriver saker som är onödiga, oftast rakt efter varandra.

Som att istället för att skriva allt i en mening

skriver

du

det i lösa

inlägg.

 

spam är också amerikanska för burkskinka. smaasken.

en äkta spamare dyrkar brukskinka.. så är det bara.

en äkta spamare är enligt fakta allitngen någon som bor ute på en plats som är mer föråldrat än Nangiala en grimaskatastrof eller ett gubbsjukt homo.

står säkert i ordboken, jag lovar.

Link to comment
Share on other sites

Synd för er, då hade ni fått se på blåa bödelninjor och mig i gröna spandex.

 

Detta låter ju synnerligen intressant !

Inte visste jag att du jobbade på Club Tabu ;)

 

Försökte se din film genom länken i en annan tråd,men av nån anledning gick det inte. Ska pröva igen,alltid kul med skapande medmänniskor :lol:

 

Förresten hoppas jag att det här räknas som SPAM,jag vill SÅ gärna vara med i "klubben" :whistling:

Framför allt vill jag också snabbt komma upp i 3000 inlägg.

Se detta som en varning :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Tofu

På tal om Spam.....man får ju heller inte glömma den förträffliga sketchen Monty Python-gänget gjorde med "kvinnan" som saluförde "we´ve got eggs and SPAM,SPAM without eggs,SPAM,SPAM,SPAM" osv med en fruktansvärd gäll röst som skulle få en kastratsångare att rodna. :D:lol:

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...