Jump to content

*Struntsnack* Volume 1.0


Greenleaf

Rekommenderade inlägg

  • Filmstar

Hej och välkommen till struntsnackstråden.

I denna tråd kan ni skriva om upplevelser som har hänt under dagen, som inte tillhör ämnet film.

Alltså bara rent struntsnack.

Vissa liknande trådar kan lätt sluta till såkallade "chatrum", men det få inte förekomma, för då ber jag Peo att låsa tråden.

 

Skriv saker som ni bara måste få ut.

Ha det trevligt :)

Link to comment
Share on other sites

  • Svar 4,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja, det mesta är tillåtet i Mingel om det inte blir alltför meningslöst, tex av typen "nu skapar jag världens längsta tråd som bara ska bestå av en punkt i varje inlägg" eller att prata med sig själv. Fast det hade jag kanske inte behövt säga... :D

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar
I Mingel tycker jag nästan "allt" är tillåtet, "chatrum" och vad du vill. Det är väl det Mingel är till för, eller? En struntsnacktråd är ju som gjord för att bli en chat...

 

Det är ok med ett par inlägg sådär, men det jag menar med chatt är att man skriver ungefär såhär:

 

A: Inlägg1: Idag har jag inte gjort något

 

B: Inlägg2: Kul för dig

 

A: Inlägg 2: Jag vet

 

B: Inlägg 2: bra då.

 

osv. osv.

 

Alltså att man skriver inlägg där man pratar med en annan person och skriver små saker som hej eller något. Och om man fortsätter sådär i ca 20 inlägg på raken, så kan det nog bli lite likt ett chatt :)

 

Inläggen bör ha lite vettigt *strutnsnacksinnehåll*, om ni förstår vad jag menar.

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar
vad fick dig att tänka på det??

 

Min kompis påminnde mig om det i dag. Inte för att jag vet varför han tänkte på det.

Själv så tycker jag att dem proven var absolut överskattade. När jag gick i nian trodde alla att det skulle bli mycket svårt, men det visade sig vara enkelt. Speciellt läsförståendet.

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...