Jump to content

Billiga dvd-filmer


Batuss

Rekommenderade inlägg

Gå aldrig in på Dvdnorden.se som var den största smörjan jag varit med om. Jag och en kompis letade efter ett par filmer som vi inte lyckads hitta förutom där. Jag registrerade mig och skulle beställa men när jag skrev in kontokortsnumret hoppade det ut i menyn utan att säga något. Jag kollade på statusen och det stod pending på våra varor. Jag kollade min mail och DÄR stod det att det misslyckats jag försökte massor med gånger men de vägrade inse att kontonumret fanns och bara stängde av mig utan att radera mina varor och ja visste inte om jag skulle få femtioelva kopior av samma film

 

SÅ KASSt, men vi hittade tillslut filmerna på Ginza som vi inte tänkt på och som är en utmärkt affär

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Svar 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
Gå aldrig in på Dvdnorden.se som var den största smörjan jag varit med om. Jag och en kompis letade efter ett par filmer som vi inte lyckads hitta förutom där. Jag registrerade mig och skulle beställa men när jag skrev in kontokortsnumret hoppade det ut i menyn utan att säga något. Jag kollade på statusen och det stod pending på våra varor. Jag kollade min mail och DÄR stod det att det misslyckats jag försökte massor med gånger men de vägrade inse att kontonumret fanns och bara stängde av mig utan att radera mina varor och ja visste inte om jag skulle få femtioelva kopior av samma film

 

SÅ KASSt, men vi hittade tillslut filmerna på Ginza som vi inte tänkt på och som är en utmärkt affär

Kan inte uttala mig så mycket om siten men jag kan varmt rekommendera att besöka butiken . Mkt kunnig och trevlig personal (hjälpte mig med ett problem jag hade på min DVD som jag inte ens köpt där hos dem ....gratis ).

Bra utbud på filmer och ljudanläggningar . De delar min förkärlek till Pioneer . :D

Link to comment
Share on other sites

Guiden till DVD-butiker på nätet har uppdaterats idag eftersom en del priser har ändrats. Bland annat erbjuder DVDON fraktfritt för tillfället och priset för Amelie har höjts i flera av butikerna.

 

Se hela undersökningen här:

DVD-butiker på nätet

 

Jag kommer fortsätta att uppdatera jämförelsen och lägga till nya butiker inom den närmaste veckan.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Kan som nykomling här på forumet lika gärna ta och tipsa om de sidor jag alltid besöker i jakten på film:

 

www.dvdpris.com -- sammanställning av ett par sidors prisor, sökfunktion för titel, skådespelare, regissör m.m.

 

www.dvd.se -- är oftast billigast, så länge det inte är fraktfritt någonstans.

 

:up:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

billiga cd.dvd.pc.etc. på http://www1.cd-wow.se/top75_region2_2.php

har tyvärr inte så jättestorrt sortiment men har import från olika regioner bla och mkt mer..

 

 

 

discshop.se e annars jättebra , har handlat där för en ganska enorm summa sammanlagt.har import från england(reg 2). olika kampanjer hela tiden.går att boka filmer och skriva recensioner.mkt bra sida

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...