Jump to content

Förväntningar


Zoodiack

Rekommenderade inlägg

vill helst bara sätta mig i salongen och njuta utan att veta att något om vad som kommer att finnas i filmen...

 

 

Kallas att vara spoilerfri. Så har jag också tänkt, men det är nästan omöjligt. Man kan bara inte undgå att se trailern eller snappa upp nåt ord om vad den handlar om. Är det förresten nån som ska gå på premiären i Stockholm?

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar
vill helst bara sätta mig i salongen och njuta utan att veta att något om vad som kommer att finnas i filmen...

 

 

Kallas att vara spoilerfri. Så har jag också tänkt, men det är nästan omöjligt. Man kan bara inte undgå att se trailern eller snappa upp nåt ord om vad den handlar om. Är det förresten nån som ska gå på premiären i Stockholm?

Själv så är jag absolut inte spoilerfri. Jag är spoilern själv. Snappar upp allting som finns på nätet eller genom andra källor om allting.

 

Jag hade tänkt försöka mig på premiären. Vill du köa med mig? Ta det via PM eller telefon då.

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Skapa nytt...