Jump to content

Vilka bröder dom är!


Zlatan

Rekommenderade inlägg

halllå!!!

 

 

Ja vet inte vad ja ska säga om dessa filmkritker som skriver för aftonbladet och för kvällsposten för om ja hade träffa dom på stan så hade ja nog sagt ett och annat och nästa dag hade dom förmodligen lämnat in sin avskeds avsökan....

 

Med tanke vad dom skriver om att wachovski bröderna att dom hade lyssnat på publiken om att korta ner slagsmåls scenerna och att man tröttnade för dom var så långa i reloaded, och att det var drygt i början på revolutions för dom pratade dom första 20 minuterna men dom ville ju ha svar på mycket i trean,, menar dom att dom skulle slåss och prata samtidigt????

 

För det första så är dom spelade in efter varandra dom var ju nästan klara med trean när 2:an gick på bio.

 

För det andra så bryr dom sig inte om vad kritiker säger utan dom ville bara gör sina filmer och fått sagt vad dom ville till världen..

 

Jag har sett era recensioner och ja tycker att man ska inte sätt betyg på 2:an och 3:an som två olika filmer utan som en stor film och vilken film det är!! dessa bröder är nog guds barn inte jesus!! vilken genialitet sinner för detaljer, risker..

 

Jag ger hel heten 5+ och tycker att dessa tre filmer är dom bästa filmer genom tiderna och kommer nog tycka resten av mitt liv.. kanske lite tidigt att säga men hur kan man komma på något sånt här??? jag begriper det inte...

 

ALL RESPEKT ÅT BRÖDERNA!!!!!!!!!!

 

vill dom vara i fred så låt dom för fan vara i fred, så dom kan producera fler såna här geni drag....

 

THE PURPOSE OF LIFE IS TO END!!!!

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Skapa nytt...