Filmstar Czechflash Skriven 25 Oktober, 2004 Filmstar Report Share Skriven 25 Oktober, 2004 (ändrad) Här kan man lista de filmer man sett som är från 2004. OBS! Vänligen uppdatera era listor istället för att lägga till filmer i separata inlägg. Antal - 35: Uppdaterad: 1/1-05. 4 Collateral The Butterfly Effect The Bourne Supremacy Dawn of the Dead Mean Creek The Machinist I, Robot The Girl Next Door 3 Melinda & Melinda Shark Tale Garden State The Manchurian Candidate The Punisher Spartan Secret Window Spider-Man 2 Kill Bill: Vol. 2 Alien Vs. Predator Anchorman Primer Palindromes The Day After Tomorrow The Passion of the Christ Troy ...Och så kom Polly Eternal Sunshine of the Spotless Mind The Chronicles of Riddick Ladder 49 White Chicks 2 Starsky & Hutch Alexander The Village Super Size Me 1 Catwoman The Alamo Ändrad 1 Januari, 2005 av Czechflash Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 25 Oktober, 2004 Report Share Skriven 25 Oktober, 2004 (ändrad) Kriteriet är alltså att filmen ska ha gjorts 2004, inte haft biopremiär 2004? Antal: 45 5 Garden State Maria full of grace 4 Palindromes Mean Creek Eternal sunshine of the spotless mind Fyra nyanser av brunt Bara en dag Collateral Fahrenheit 9/11 Harry Potter och fången från Azkaban Kill Bill Vol 2 The Incredibles Flying Daggers Masjävlar Se Mig 3 En öm kyss Dag och natt 2046 Dålig uppfostran Butterfly effect Dagbok från en motorcykel Fjorton suger Så som i himmelen Populärmusik från Vittula Spider-Man 2 Shrek 2 I, Robot The Passion of the Christ Silver City Steve + Sky The Machinist 2 Bombay Dreams Day after tomorrow Secret Window Ett hål i mitt hjärta Manchurian Candidate Village Terminal King Arthur 6 Points Alexander Polarexpressen 1 Tre solar Anacondas Camp Slaughter Ändrad 2 Januari, 2005 av Peo Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 25 Oktober, 2004 Author Filmstar Report Share Skriven 25 Oktober, 2004 Precis Peo, det gäller endast filmer som gjorts 2004, inte som haft svensk biopremiär. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 25 Oktober, 2004 Report Share Skriven 25 Oktober, 2004 Det har faktiskt blivit en del biobesök och ny film på senaste tiden, här kommer min lista: 5 Eternal Sunshine of the Spotless Mind 4 The Butterfly Effect The Bourne Supremacy I, Robot Spider-Man 2 Kill Bill: Vol. 2 The Day After Tomorrow The Chronicles of Riddick Fahrenheit 9/11 Shaun of the Dead 3 Dawn of the Dead The Girl Next Door The Passion of the Christ Super Size Me Dodgeball: A True Underdog Story Eurotrip 2 Spartan 1 Camp Slaughter Hellboy Bäst i år är lätt Eternal sunshine of a spottless mind som verkligen levde upp till mina förväntningar (du behöver inte komma med en spydig kommentar om hur överskattad den är Czechflash ). Andra favoriter är The Butterfly Effect, Shaun of the Dead, The Chronicles of Riddick, Fahrenheit 9/11 m.m. Girl next door måste få ett omnämnande eftersom Elisha Cuthbert är så fruktansvärt snygg...mer av henne tack... Sämst är utan tvekan Camp Slaughter, hellboy är inte i närheten av lika dålig trots att de ligger på samma betyg. Spartan tycker jag är största besvikelsen eftersom jag förväntade mig mer Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 25 Oktober, 2004 Filmstar Report Share Skriven 25 Oktober, 2004 (ändrad) Antal: 52 Senast uppdaterad: 22/2 - 05 4 2046 Collateral Dawn of the Dead Fahrenheit 9/11 Finding Neverland Flying Daggers Garden State Gosskören Howl's Moving Castle Kill Bill - Vol. 2 Life aquatic with Steve Zissou Million dollar baby Secret Window Team America The Butterfly Effect The Bourne Supremacy The machinist The Passion of the christ 3 Dodgeball En lång förlovning Eternal Sunshine of the Spotless Mind Ghost in the shell 2: Innocence Harry Potter och fången från Azkaban I, Robot Man on fire Palindromes Saw Shark tale Shaun of the dead Shrek 2 Spider-Man 2 Starsky & Hutch Super Size Me Så som i himmelen The Aviator The Chronicles of Riddick The Chronicles of Riddick: Dark Fury The incredibles The Ladykillers The Terminal The Village Troja 2 Alien vs. Predator Danslärarens återkomst Day After Tomorrow Hellboy Ocean's Twelve The girl next door The grudge The mood Van Helsing 1 Lilla Jönssonligan på kollo Ändrad 21 Februari, 2005 av Greenleaf Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
davvie Skriven 25 Oktober, 2004 Report Share Skriven 25 Oktober, 2004 (ändrad) Har inte sett mycket ny film senaste tiden, så min lista kommer inte vara särskilt lång. Nästan lite pinsamt att jag inte sett mer än det här. 5 En långvarig förlovning Hotel Rwanda 4 Collateral Dawn of the Dead Eternal Sunshine of the Spotless Mind Finding Neverland Flying Daggers Kill Bill: Vol. 2 Saw Shark Tale The Machinist 3 Masjävlar Team America The Butterfly Effect The Passion of the Christ Troy 2 Alien vs. Predator Rancid Taking Lives 1 Rånarna Ändrad 14 Mars, 2005 av davvie Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 25 Oktober, 2004 Filmstar Report Share Skriven 25 Oktober, 2004 (ändrad) 4 Eternal Sunshine of the Spotless Mind I, Robot Bourne Supremacy Mean Creek Collateral Masjävlar Armbryterskan från Ensamheten Team America: World Police 3 The Passion of the Christ Kill Bill: Vol. 2 Secret Window Butterfly Effect Populärmusik från Vittula Spider-Man 2 Day After Tomorrow Silver City The Village Dawn of the Dead Babylonsjukan Flying Daggers Ghost in the Shell 2: Innocence CSA: Confederate States of America Garden State Saw 2 King Arthur Troja Resident Evil: Apocalypse Alien Vs. Predator Puteri Gunung Ledang 1 Tre solar Van Helsing Ändrad 17 Februari, 2005 av Jojje Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 25 Oktober, 2004 Report Share Skriven 25 Oktober, 2004 (ändrad) Har inte sett mycket ny film senaste tiden, så min lista kommer inte vara särskilt lång. Nästan lite pinsamt att jag inte sett mer än det här. Samma här: Troy - 3/5 Spider-Man 2 - 3/5 King Arthur - 3/5 Fahrenheit 9/11 - 4/5 Harry Potter Och Fången Från Azkaban - 4/5 Super Size Me - 4/5 Flying Daggers - 4/5 Garden State - 4/5 Eternal Sunshine Of The Spotless Mind - 4+/5 Så Som I Himmelen - 5-/5 Innan Frosten - 3/5 Ray - 4/5 Återkomsten - 4/5 Ska se så fort jag har tid/råd/möjlighet: Shrek 2 Dålig uppfostran Gosskören The Friedmans EDIT: Är det här tänkt som Filmlistan, d.v.s. att man bara får göra ett inlägg? Ändrad 16 Februari, 2005 av Off The Ground Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Street Skriven 25 Oktober, 2004 Report Share Skriven 25 Oktober, 2004 (ändrad) 4 Casshern Collateral Dawn Of The Dead 2004 Bourne Supremacy Spider-Man 2 Kill Bill Vol 2 3,5 Eurotrip Anchorman I,Robot The Terminal Troy Harry Potter And The Prisoner Of Azkaban The Butterfly Effect Starsky And Hutch Chronicles Of Riddick:unrated directos cut The Girl Next Door 3 Sky Captain And The World Of Tomorrow 2 Anacondas:The Hunt For The Blood Orchid Home On The Range Resident Evil: Apocolypse The Day After Tomorrow King Arthur Shrek 2 The Village Van Helsing The Ladykillers The Chronicles of Riddick: Dark Fury Alien vs Predator Hellboy The Punisher Ändrad 5 December, 2004 av Hero Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 27 November, 2004 Report Share Skriven 27 November, 2004 (ändrad) 5 The Butterfly Effect 3 Along Came Polly Secret Window Troy Spider-man 2 Arahan Hellboy 2 50 first Dates Day after Tomorrow Eternal Sunshine of the Spotless Mind (är nog en trea...) The Passion of the Christ Ändrad 29 November, 2004 av Hawa!i Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
farmor_gas Skriven 4 December, 2004 Report Share Skriven 4 December, 2004 Är ingen expert på när filmerna är ifrån men det står 2004 på imdb iaf + att jag kör 1-10 som imdb: 1 Eternal Sunshine of the Spotless Mind 2 3 4 Populärmusik från Vittula Rånarna Starship Troopers 2: Hero of the Federation 5 AVP: Alien Vs. Predator EuroTrip Hotet King Arthur The Ladykillers Scooby Doo 2: Monsters Unleashed Shark Tale Strandvaskaren 6 50 First Dates Along Came Polly Around the World in 80 Days Barbershop 2: Back in Business The Chronicles of Riddick Dawn of the Dead Garfield Hellboy Home on the Range Man on Fire Mickey, Donald, Goofy: The Three Musketeers Shrek 2 Thunderbirds Van Helsing 7 13 Going On 30 The Day After Tomorrow Dodgeball: A True Underdog Story Harry Potter and the Prisoner of Azkaban Hip Hip Hora! Jersey Girl Mean Girls The Passion of the Christ Troy Walking Tall The Whole Ten Yards 8 The Bourne Supremacy The Butterfly Effect Fahrenheit 9/11 I, Robot Kill Bill: Vol. 2 The Lion King 1½ Starsky & Hutch Super Size Me 9 The Terminal 10 Spider-Man 2 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 5 December, 2004 Report Share Skriven 5 December, 2004 Menar du att de får betyget ett till 10 eller? Hur fasen kommer Spider-man på tio och Eternal sunshine på ett..give me a break Välkommen förresten Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
farmor_gas Skriven 7 December, 2004 Report Share Skriven 7 December, 2004 Hur fasen kommer Spider-man på tio och Eternal sunshine på ett..give me a break Välkommen förresten vill inte börja diskutera för mycket i den här tråden då det inte är syftet emd den (tror jag) men jag vill svara iaf. anledningen att jag röstat som jag gjort är för att alla tycker olika, som säkert nämnts många gånger tidigare. När jag röstar på en film går jag efter känslan direkt efter jag har sätt den och när jag hade sett spiderman 2 på bio var jag helt "vild" eller vad man ska säga men när jag såg ethernal... så satt jag och vred mig i stolen 28 ggr /kvart för den var så förbannat tråkig. och därav kunde den inte förtjäna annat en en 1a. Tack för välkomnandet. Ha en bra dag! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 2 Januari, 2005 Filmstar Report Share Skriven 2 Januari, 2005 Skulle bara säga att jag har ändrat betyg på Butterfly Effect. Den är sänkt från en svag fyra till en stark trea. Den var helt enkelt inte bättre än så har jag insett nu. Sen har Day After Tomorrow flyttats upp till en trea. Det var en trea hela tiden, men hade placerat den fel i min lista bara. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 2 Januari, 2005 Author Filmstar Report Share Skriven 2 Januari, 2005 Jag har uppdaterat min lista med fler filmer och har för mig att jag ändrade något betyg också. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.