Jump to content

Gissa vilket TV-Program fotot är hämtat från


Lorenzo Lamas

Rekommenderade inlägg

  • Svar 532
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Filmstar
Hur som helst, era byfånar, jag rekommenderar i alla fall HBO-serien The Wire starkt. Ny säsong börjar snart (fredagar kl 22.30 på SVT med start den 3 februari).

 

Hahaha, vem är byfånen som lägger upp en bild som ser ut som från 80-talet :whistling::up:;)

 

LL: Det måste vara kultserien Kvinnofängelset som jag inte förstår att någon kan se.

Link to comment
Share on other sites

Hur som helst, era byfånar, jag rekommenderar i alla fall HBO-serien The Wire starkt. Ny säsong börjar snart (fredagar kl 22.30 på SVT med start den 3 februari).

 

Hahaha, vem är byfånen som lägger upp en bild som ser ut som från 80-talet :whistling::up:;)

 

LL: Det måste vara kultserien Kvinnofängelset som jag inte förstår att någon kan se.

 

 

Har en kompis som skarpt gillar kvinnofängelset. Men så är han lite udda också. För enda anledningen att han gillar den är för tjejhångel

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar
Hur som helst, era byfånar, jag rekommenderar i alla fall HBO-serien The Wire starkt. Ny säsong börjar snart (fredagar kl 22.30 på SVT med start den 3 februari).
Hahaha, vem är byfånen som lägger upp en bild som ser ut som från 80-talet

Well, det kan man fråga sig när jag sa att serien var från de senaste 5-6 åren. Hur är det med matten? :P

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar

Jodå, jag såg att du skrev senaste 5-6 åren, men det betyder inte att serien är 5-6 år gammal. Du kan ha menat att det är den främsta serien som visats de senaste 5-6 åren. Hur som helst gissade jag på Pestens tid som jag vet gick på TV för några år sen (4-5 kanske ?) och då passade det in, plus att jag vet att du gillar Stephen King. Men, så var iaf inte fallet, så varför skriver jag detta egentligen :unsure:

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ingo: var det samma kompis som gillade Happy Campers för att det var tjejhångel i den? :)

 

Jo. Ska du ha hans hemsida eller? :whistling: Som i o f s är jävligt snygg

 

 

SJÄLVKLART!!! Det finns inget vackrare än tjejor som kysser varandra. Kommer ihåg en gammal TATU-video, deras debut tror jag. Ojojoj vad vackert det är! Så kom igen bara, ge mig URL'en!

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...