Jump to content

Filmer att se fram emot?


Manetheren

Rekommenderade inlägg

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Måste bara gråta över ditt inlägg Greenleaf, du får givetvis ha dina åsikter men jag skulle vilja säga följande om din lista:

 

För det första är den nya star wars triologin knappast värdig att få bära namnet star wars, det är en sabla fantasyfrossa i konstiga djur och dåliga svärdsfighter. Dock lär ju star wars 3 bli den intressantaste av de tre nya då man får se hur anakin blir Darth Vader.

 

För det andra, Harry Potter är världens bästa kommerciella smörja. Det är hedniskt att ens döpa en bokserie till något så löjligt som harry potter

(ursäkta mitt raseri).

 

För det tredje. Även om du bara har den på din kanske lista så är bond nu för tiden Världens längsta reklam film (de gamla filmerna äger allt!!!!!).

 

Jag vet att det är ohyfsat att klaga på andras smak men jag har inget annat för mig det är ju bara jag som gör alla inlägg. Ville bara skapa en debatt. Ta inte illa upp.

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar

Det är lugnt roadwarrior, andra får tycka vad dom vill, men du borde lägga märke till en sak. Om jag minns rätt så står iallafall Harry Potter och Bond på KANSKE-listan Det betyder att det är filmer som inte lockar mig särskilt mycket, men jag kanske ändå ska titta på dem för att se någon förbättring :)

Starwars däremot håller jag med om att dem har blivit sämre, men så dåliga är dom däremot inte. Vissa saker bör kanske inte vara med och andra kanske borde vara med, men när det gäller starwars så kan jag liksom inte slita ifrån ögonen från TV:n det är bara så. det mesta som lockar mig är inte hur filmen är gjord, utan handlingen i filmen.

 

Och jag håller med dig om att det är ganska dött på forumet :D

Link to comment
Share on other sites

Ja det hjälper ju inte ens att bråka för att få igång en diskussion, mer aktivitet!!!!!!.

 

Och jag lade märke till din kanske lista, bond är ju okej på en kanske lista för jag kan inte säga att jag aldrig kommer se den nya bond. Däremot harry potter tycker jag är skräp (men det kan jag egentligen inte heller säga eftersom jag varken sett filmerna, läst böckerna eller på något sätt befattat mig med dem).

 

Star wars skulle jag nog i sådana fall placera på kanske listan för jag ser inte fram emot den men jag kommer nog att se den. Hulken, terminator 3 och Matrix 2 och 3 är nog lite mer intressanta (tror dock att det är många som inte vill se terminator 3 heller).

 

MER AKTIVITET!!!! :angry:

Link to comment
Share on other sites

iom att ja älskar horrorrullar så vart jag alldeles till mej när ja såg 28 days later-trailern innan nån film för nåra månader sen, den e ja skitsugen på å se =) skulle se den imorron, för ja såg en "premiär 25:e december"-planch på sergelbiografen för ett tag sen men märkte att dom hade ändrat premiär till 14 feb :((

annars e ja lite nyfiken på daredevil :)

the ring kommer ja hålla mej långt borta ifrån, från trailern att döma kändes den som en lika onödig och usel amerikansk remake som point of no return

Link to comment
Share on other sites

Såg 28 days later trailern på bio för ett tag sedan och jag måste säga att jag blev intresserad, väldigt bra och kort trailer. Någon som vet vad den handlar om egentligen, verkade vara något/några sorts monster som drev iväg alla människor och såg var bara en koma kille kvar, trodde först det var en uppföljare till resident evil.

 

Tycker daredevil verkar lite smålöjlig, jag menar Ben afflec som blind superhjälte och har man sett triler har man sett filmens stora actionscener. Gillar inte ben afflec

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar
Någon som vet vad den handlar om egentligen, verkade vara något/några sorts monster som drev iväg alla människor och såg var bara en koma kille kvar, trodde först det var en uppföljare till resident evil.

 

"Ett livsfarligt virus sprider sig med ilfart i Storbritannien efter att djurrättsaktivister utfört en aktion mot ett laboratorium som ägnar sig åt djurförsök. De smittade blir galna vilket får förödande konsekvenser. Efter 28 dagar kämpar de få överlevande för att rädda sig själva. De är dock

ovetande om att det dödliga viruset inte är det enda som hotar dem...

"

 

Taget från en filmsida.

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...