Jump to content

Skådespelare


Rekommenderade inlägg

  • Svar 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jag tycker om Sean Astins amerikanska accent! (den är ju inte utpräglad amerikansk)

Sen tycker jag att det verkligen passar i filmerna med Billys skotska dialekt.

Håller med dig till tusen, jag hittade dessutom en låt, som är så passande till just Merry o Pippin... Vet dock inte vad den heter, men ja ser det framför mig när dom springer runt och sjunger.... helt klockrent

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar
Jag tycker att kunde vara kul att sätta in bilder från andra filmer där LOTR-skådisarna medverkar i. Kunde vara kul att se skillnaden mellan de olika rollerna. Nån som håller med?

 

Det skulle funka, men jag vet en bättre tråd för det, tror jag.

LOTR spottings, som handlar om olika karaktärer i LOTR eller andra saker som handlar om det, som syns på platser utanför LOTR-världen.

 

http://www.bio.nu/forum/index.php?act=ST&f...6d564455fc86d72

Link to comment
Share on other sites

borde man kanske inte disskutera skådespelarnas talanger här och inte utseenden...det är ju trots allt ett ämne om skådespelare..

Då kan jag lika gärna dra till med att jag tycker att Viggo Mortensen var i bäst lotr2..Eftersom de flesta tjatar om Orlando Bloom kan jag ju passa på att skriva att han gjorde sig bra som alv men det är också allt..han är nog lite överskattad..speciellt bland tonårstjejer.. :)

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...