Jump to content

Vem är snyggast i lotr?


Rekommenderade inlägg

Den snyggaste i SoR...

Skall vi se...

 

Legolas- Vackra darg.. inte snygg...

Frodo- Abslout bara söt...

Merry o Pippin (går som en ) - Mycket söta små hobber, toppar listan..

Aragorn - liye halvt som halvt så där...

 

Min etta på listan Haldir.... Inte frö snygg inte för "ful" :unsure:

 

Måste säga att jag åller med filmlover_424 sluta säga hur mycket ni älskar Legolas... Han e för gammal för er... :P

Link to comment
Share on other sites

  • Svar 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vill bara tala om att jag inte sett Sagan om ringen av fel anledning... Har älskat böckerna sen jag var tio och läste dem första gången... Orlando Bloom som Legolas är bara ett plus...

 

och Váne... Legolas kanske e för gammal för mig men inte Orlando... :)

:wub:

 

Puss på er och hitta på ett nytt ämne.... ^_^

 

:wub:

Link to comment
Share on other sites

kan ni inte bara ge er...kan inte alla legolas/orlando bloom fans ta all sin kreativitet till att skapa honom en really nice homepage...

Klaga......

 

 

Men oki jag lovar att sluta prata om hur söt Orlando e, och hur vacker han e som Legolas och... :lol:

 

Nä, allvarligt talat, jag lovar att sluta...

 

:wub:

Link to comment
Share on other sites

Jag kan gå med på den här topicen så länge ingen använder ordet *ler* får du tänker jag lägga mig själv i en öppen spis och självantända.

 

Vill bara tala om att jag inte sett Sagan om ringen av fel anledning... Har älskat böckerna sen jag var tio och läste dem första gången... Orlando Bloom som Legolas är bara ett plus...

 

Har du läst boken så är du berätigad för det har nämligen inte jag ännu (man får tydligen inte läsa roliga och bra böcker i skolan), även om allt snack om orlando är lite överdrivet

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...