Jump to content

Omgång 7 - Tema "Misär, ångest och krig"


Plox

Rekommenderade inlägg

TEMAFILM

 

572349.jpg

 

Gå och se (Idi i smotri) 1985 av Elem Klimov

 

Nytt för denna gång är att vi riktar in oss på en film. Diskussionen/recensioner/åsikter kring filmen tar vi i denna tråd och glöm inte att ALLA åsikter är välkomna!

 

Vi kan väl köra igång snacket någon gång i nästa vecka, själv kommer jag antagligen se filmen ons-torsd och tills dess har kanske de som vill köpa hem filmen fått hem den. Bästa priset på filmen hittar ni hos filmia.se (289(!) spänn).

Link to comment
Share on other sites

  • Svar 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Men hur fungerar detta egentligen? Ska man första skriva ner en liten recension var, och sen starta diskussionen på allvar?

Man får skriva hur man vill. Om du vill skriva en riktig recension så gör det, eller så kan man skriva allt som kommer upp ur huvudet mer osorterat om man vill. Finns det något som var riktigt bra/dåligt/störande/opassande/kul, eller liknande, så skriv det hur du vill - viktigast är att man inte håller inne med det.

Link to comment
Share on other sites

Jag kommer antagligen se den på lördag, då min syster ska vara hos mig hela dan idag (känner inte att det är en film för henne direkt, 16 bast) + att jag kommer att jobba 08-24 imorgon. Men på lördag som sagt, då smäller det.

 

Hur går det för er andra, har du fått hem filmen Nit89ram?

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...