Jump to content

*Struntsnack* Volume 1.0


Greenleaf

Rekommenderade inlägg

  • Svar 4,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Den eller apan?

Apan tycker jag helt klart...

 

men då för att bara skriva någon om hur kul jag haft det de senaste dagarna när mitt internet kollapsat ack o ve...

 

Igår bestämde jag mig för att rida hästen trots läkarens blanka nej, dumma mig.... Det slutade med en väldigt ajande rygg samt oerhört ajande i mitt ny opererade knä...

Detta har därför gjort så jag från och med nu alltid kommer att lyssna på läkaren och hästen får nöja sig med att gå i hagen och drälla och bli fet...

 

Idag kom internet gubben hit och fixade det, bara min D-Link (heter d så) som knasade, så alltså om jag kollat det först så kanske jag inte varit dum och ridit och ramlat av....

 

Lätt att vara efterklok

Link to comment
Share on other sites

Såg i metro att det är demonstration på lördag, ska någon dit?

Jag och två vänner ska dit...hoppas att du menar i Sockholm..åker dit fast jag bor i Göteborg..har blivit väldigt insatt i det här med Usa och Irak kriget..

 

 

En sak till(Peo)...när man kollar statistiken för vem som skrivit mest under dagen på forumet visar den alltid fel, alltså mätaren..när man typ har skrivit 2 så står det 27 o.s.v....det är lite jobbigt faktiskt.

Link to comment
Share on other sites

Jag och två vänner ska dit...hoppas att du menar i Sockholm..åker dit fast jag bor i Göteborg..har blivit väldigt insatt i det här med Usa och Irak kriget..

Jo, menar i sthlm. Gillar inte krig men om man går dit är det nog för demonstrationens skull 20 000 ska tydligen vara med... I Metro stod det att storbritannien skulle få över 1 miljon protesterande!!!

Link to comment
Share on other sites

Jag och två vänner ska dit...hoppas att du menar i Sockholm..åker dit fast jag bor i Göteborg..har blivit väldigt insatt i det här med Usa och Irak kriget..

Jo, menar i sthlm. Gillar inte krig men om man går dit är det nog för demonstrationens skull 20 000 ska tydligen vara med... I Metro stod det att storbritannien skulle få över 1 miljon protesterande!!!

Jag gillar ju inte heller krig ;) du uttrycker dig som att jag gillar det :)

jag går just för att jag är emot kriget...

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar
Såg i metro att det är demonstration på lördag, ska någon dit?

Jo, jag ska nog ta svängarna förbi om jag känner för det. Jag bor trots allt där, så det ska nog inte bli några problem. Irakfrågan står mig ganska nära om hjärtat därför kan det myckjet möjligt hända att jag dyker upp.

Ses där :)

Link to comment
Share on other sites

filmlover_424:

Vad gäller räknaren för topp 10 tror jag att det gäller senaste dygnet, alltså senaste 24 timmarna och inte dagens inlägg. Kan det möjligtvis stämma då?

ja.då stämmer det nog.. :)

 

Fast nej...det stämmer inte för att ibland kan det stå 13 och i nästa står det 12 och i nästa står det 14...jag tror inte att jag är den enda som lagt märke till detta.

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...