Jump to content

Matrix senaste nytt


Greenleaf

Rekommenderade inlägg

  • Svar 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Filmstar
Ny trailer

 

Det finns en ny trailer till reloaded.

Ja, jag såg den tidigare idag, men jag är faktist missnöjd med ett par saker.

För det första så är det ganska fult att Neo flyger runt hela tiden, även om det är Matrix. Jag hoppas att han inte flyger för mycket i filmen.

 

För det andra så började jag gråtskratta när jag såg vad tvillingarna kunde ha för sig. Alltså att dem kunde bli som spöken när de hade lust.

Det var jag faktist besviken över.

 

Utgår man från trailern så verkar det som Wachowskis har verkligen tagit fördel till att Neo är "the one". Han kan tydligen spöa 100 agenter på samma gång. Egentligen inte på samma gång eftersom tre agenter slåss medan de resterande 97 tittar på tills det är deras tur...

 

Sedan så verkar Matrix smällar vara en liten försmak till Reloadeds övernaturliga händelser. Jag tror att bröderna Wachowski har tagit stor fördel att vara i världen Matrix så att de kan stoppa in hur kraftiga och onaturliga smällar överallt.

Överdrivet kan det vara, men jag hoppas att det inte är det när jag ser filmen i Maj månad.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Filmstar
Har precis bokat biljetter! Inte till onsdagen dock, eftersom brorsan kommer till Hufvudstaden under helgen så vi ser filmen på lördagen.

Samma här. Jag har bokat 6 stycken biljetter till fredagen 21.15, men jag och Whatever, ska försöka att fixa fram premiärbiljetter på något sätt.

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar
Fick prämiärbiljetter på rigolletto av en polare, behövde bara åka in och hämta dem  Snacka om sjysst polare

Åh, rigoletto! Min favoritsalong där jag såg Star Wars på premiärdagen. Vilken tur du har :)

Men jag har också tur eftersom min och Whatever's kompis lyckades fixa biljetter till Sergel på tisdagen klockan 23.59. Vilken tur!

Det blev premiären till slut.

 

Men det här är bara en uppladdning till den riktiga premiären som jag tänker köa länge för. Det är Star Wars episod 3 jag menar såklart.

Ändrad av Greenleaf
Link to comment
Share on other sites

Jominnsan, visst var det spoil :). Artikeln nämner efter en lång redogärelse att "By now we're only partway through a 14-minute scene". Det som stod på den där sidan var lite virrigt skrivet (eller så är min engelska dålig :)) så det var ganska lugnt för mig att läsa; det jag fick veta var att det blir massa fartfyllda scener med ett bra tempo i den röda tråde och det är ju bra :)

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...