Jag bara säger det nu. Sen så får ni se om det stämmer men jag tror på Rosenberg av följande orsaker:
> Han spelar i ett topplag vilket är en förutsättning för att bli skyttekung.
> Han spelar bredvid Niklas Skoog, och det var en förutsättning för att Ijeh blev skyttekung förra året.
> Han var tippad som Zlatans ersättare redan 2001 och fick spela ett par matcher och lyckades ganska bra men sen så började Ijeh och skoog storspela så han fick aldrig nån chans men nu är han äldre.
> Han är en utpräglad målskytt.
> Han var mff's bästa spelare de sista matcherna förra året.
> Han öser in med mål på träningsmatcherna mot danska storlag som FCK.
---
Tabellen är svårtippad, alla experter säger mff och dif men alla experter har haft fel de senaste 10 säsongerna. Själv så tror jag inte på dif. Topplagen 2003 blir mff, hbk, öis, aik.
AIK är tveksamt. De har liksom förra säsongen ett bra lag men saknar stabilitet och den stora frågan är ju om Money får stanna till premiären.
HBK imponerade förra året men man blir ju tveksam när man hör att de vill kalla in fedel.
DIF blir årets favoritfall men krigar sig till en ärorik 4:e 5:e plats på hösten.
MFF saknar Ijeh men han hade knappast kunnat upprepa förra året. 2002 var han okänd, 2003 är han punktmarkerad. Han kan nog få svårt att ta en plats om inte prahl går över till 433.
Elfsborg hade ett oerfaret och ungt lag förra året. I år är de äldre.
Landskrona är i allsvenskan för att stanna. En ett år äldre farnerud är nog tillrräckligt för mittenplacering.

Den här bilden är hämtad från blådårar 2:s hemsida. Därmed filmanknytning.