Jump to content

Förlängd version X3?


Rekommenderade inlägg

Jag har tänkt lite på en annan sak också... När man får för sig att visa filmerna på tv... (om 150 år eller så) tror ni att man kommer lägga upp det som en serie (i ca 24 halvtimmeslånga avsnitt) eller tror ni att någon vågar hårdsatsa på att visa allt i ett? :D

Det blir tre lördagar i följd.

 

(Lördagar eftersom jag alltid är upptagen på lördagar. Fredagar och söndagar går bara skitfilmer på tv.)

 

Dewil

Link to comment
Share on other sites

Jag tror inte de kommer dela upp det i något annat än tre delar i alla fall. Fast varför bryr man sig egentligen? Jag tror nog de flesta som läser den här tråden kommer att ha köpt hela triologin på DVD:n långt innan den TV-sänds.

Ändrad av Gerudo
Link to comment
Share on other sites

Jag har tänkt lite på en annan sak också... När man får för sig att visa filmerna på tv... (om 150 år eller så) tror ni att man kommer lägga upp det som en serie (i ca 24 halvtimmeslånga avsnitt) eller tror ni att någon vågar hårdsatsa på att visa allt i ett? :D

Tror aldrig jag har sett någon film uppdelad i flera delar, så det blir nog inte så med dessa heller skulle jag tro, men precis som du sa kommer det att dröja ett tag innan de går på TV.

Link to comment
Share on other sites

Jag har tänkt lite på en annan sak också... När man får för sig att visa filmerna på tv... (om 150 år eller så) tror ni att man kommer lägga upp det som en serie (i ca 24 halvtimmeslånga avsnitt) eller tror ni att någon vågar hårdsatsa på att visa allt i ett? :D

Tror aldrig jag har sett någon film uppdelad i flera delar, så det blir nog inte så med dessa heller skulle jag tro, men precis som du sa kommer det att dröja ett tag innan de går på TV.

De delade upp den 6 timmar långa "The Stand" när den visades, men jag tror att de kommer visa LotR trilogin tre helger, eller alla på en kväll... fan vet jag.

Ändrad av Hrafn
Link to comment
Share on other sites

De delade upp den 6 timmar långa "The Stand" när den visades, men jag tror att de kommer visa LotR trilogin tre helger, eller alla på en kväll... fan vet jag.

Observera! "Pestens tid" är en tv-serie i sex delar om en timme vardera.

 

Att en långfilm inte låter sig klippas isär hur som helst kan studeras vid varje reklamavbrott.

 

Dewil

Link to comment
Share on other sites

DVD-boxen kommer förmodligen att släppas om ungefär ett år. De vill nog dra ut så länge som möjligt på ringen-hysterin. Plus att det tar en jäkla tid att sammanställa allt material för extended-DVDn av ROTK. Vi kan nog även förvänta oss bioversionen på DVD till sommaren nångång.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Skapa nytt...