Jump to content

Bästa kvinnliga skådespelarna


Czechflash

Rekommenderade inlägg

  • 1 month later...

Själv kan jag ibland få för mig att kalla Streisand för gud...

Judy Garland, Liza Minnelli, Shirley MacLaine och Katherine Hepburn är andra favoriter.

Emma Thompson har en speciell plats i mitt hjärta. Även Maggie Smith.

 

Jag kunde faktiskt inte nämna en enda kvinnlig favorit-skådespelare innan jag började titta på äldre filmer (Innan min återfödelse som filmälskare, helt enkelt. Eller kanske födelse, rent och slätt.)

Skäms på mig.

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar

Jag kunde faktiskt inte nämna en enda kvinnlig favorit-skådespelare innan jag började titta på äldre filmer (Innan min återfödelse som filmälskare, helt enkelt. Eller kanske födelse, rent och slätt.)

Mmm, men det är inte så konstigt. Det var andra tider förr och jag tror man lättare faller för den gamla skolan. Visst kan man ha favoriter än idag, men mina största favoriter kommer från den "gamla goda tiden".

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jag kunde faktiskt inte nämna en enda kvinnlig favorit-skådespelare innan jag började titta på äldre filmer (Innan min återfödelse som filmälskare, helt enkelt. Eller kanske födelse, rent och slätt.)

Mmm, men det är inte så konstigt. Det var andra tider förr och jag tror man lättare faller för den gamla skolan. Visst kan man ha favoriter än idag, men mina största favoriter kommer från den "gamla goda tiden".

 

Samma här. Förr i tiden var det ofta "seriösa" skådespelare och skådespelerskor som fick roller, man skulle kunna agera. Nu kan egentligen vem som helst få en huvudroll bara på grund av sitt utseende eller vad som helst utan att kunna skådespela. Men visst finns det ett par man kan nämna nu också, men det är som sagt det gamla gardet som ligger högst rankat.

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Skapa nytt...