Jump to content

Fotbollslag?


Achtung

Rekommenderade inlägg

Ja det var riktigt bra! Arsenal åkte ut igen, de får hålla sig till dubbeln år efter år, internationella kupper rår de inte på. Tänk om inte malmö haft zlatan! Citerat honom själv:

"Det är klart som fan det går bra när de fick så mycket pengar för mig". Ni vore inte mycket utan honom :D

Tänk om vi hade haft kvar honom. Då hade prahl kunnat va mer självsäker än zoran.

Link to comment
Share on other sites

  • Svar 2,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Zoran måste vara den mest idiotiske tränaren man hört talas om. "Djurgården är för bra för allsvenskan"!!! DAH

Det gäller ju först att kunna vinna mot lag som Café Opra och sluta åka his mellan allsvenskan och superettan. Nu när även djurgården får vara med på silly season så kan man ju förstå att djurgården e så upp till huvudet av det hela att de pratar utanför munnen. Ska bli kul att se hur det går för dem i år. Tipps:

nionde plats, Zoran lucics kommentar:

Kim källström stukade foten i premiären och kom tillbaka för sent.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Måste ha upp den här tråden då det börjar nära sig:

 

Förra året i oktober: Djurgården tar SM-guld

Förra året i november: Djurgården cupmästare

Januari: Zoran: Allsvenskan blir ointressant, djurgården leder den rakt igenom

februari: djurgårdens "hårda täning"

mars: djurgården café operah 1-2

april: Djurgården mypä 0 -4

Ser en viss trend, haha

Link to comment
Share on other sites

Jag skulle inte kolla alltför mycket på försäsongsresultat.

 

Jag börjar tveka på om Rosenberg verklige kommer att slå igenom i år. Han övertygade inte mot midtjylland även om han gjorde mål. Däremot så gjorde olof persson som jag trodde hade träben ett riktigt zidane-mål.

Link to comment
Share on other sites

Jag tror på Rosenberg... Ska gå med i drömelvan och har honom som forward, dels för att han e billig där :) och dels för att han verkar ha kapacitet till något riktigt bra...

Djurgården tror jag ändå överskattas av alla inklusive de själva med Zoran i spetsen. Tre Alags- spelare (möjligtvis någon u21 också) ska inte kunna göra att laget förlorar med 4-0 mot ett finskt medellag. Tror att djurgården står och faller med för många spelare (precis som Aik och nordin tyvärr) för att ha en chans. De måste alltså ha ruggig tur och vara skadefria. Sedan finns det en chans att Källström och Isaksson blir sålda till sommaren. Elmanders lånekontrakt går ut till sommaren så han försvinner troligtvis till holland!

 

 

Med Zidanemål, menar du voley upp i krysset då eller? :P

Link to comment
Share on other sites

ok, det låter bra snyggt ändå :) Är redan nu GRYMT!!! :( nervös inför söndag... Enköping kan bli farliga! Köpte biljetter idag, har inte haft pengar till ett säsongskort :/

Funderar på att åka till malmö sedan när gnaget drar dit, det kan ju inte gå sämre än förra året iaf. 5-0 är för pinsamt. Typ som när gnaget slog götet med 6 - 0 eller häcken med 5 -1. :P Har du vart på fler träningsmatcher än den?

Link to comment
Share on other sites

Ja, självklart, det var ju EM-kval.

 

Jag tyckte att det var en dålig match för Sverige, trots att vi vann. Ska landslaget fortsätta att spela med den taktiken de körde med så kan vi ju häls hem. Kommer aldrig att komma någon vart om inte Sverige tränar upp sitt anfallspel. Försvarar gör dem bra, men anfallet är en helt annan femma.

 

Jag tyckte också att domaren var väldigt sträng, fyra personer som fick rött kort, tyckte personligen att domaren borde delat ut straffar.

Men nåja, vem vet hur den domaren tänkte, han stoppade iaf spelet hela tiden.

 

Jag hoppades på att Henke skulle göra ett mål, men icke sa Nicke.

Vi får väl vänta och se tills nästa match då han förhoppningsvis blir matchens stjärna.

 

GO HENKE! :D

 

//filmis

Link to comment
Share on other sites

fyra röda?

 

Tyckte att de skapade en hel del. Men det beror ju delvis på att ungern spelade så offensivt.

 

Sveriges problem är att vi inte kan föra spelet mot sämre lag. Då funkar det inte med folk som bara kan avsluta som allbäck. Då måste man ha ett spel via mittfällt.

Link to comment
Share on other sites

fyra röda?

 

Tyckte att de skapade en hel del. Men det beror ju delvis på att ungern spelade så offensivt.

 

Sveriges problem är att vi inte kan föra spelet mot sämre lag. Då funkar det inte med folk som bara kan avsluta som allbäck. Då måste man ha ett spel via mittfällt.

oj, ursäkta...det var fyra gula... :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...