Jump to content

Säg något snällt


Greenleaf

Rekommenderade inlägg

  • Svar 2,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Filmstar

Filmlover

Du vet väl att det finns en edit-knapp högst upp i högra hörnet av din inläggsruta. Där kan du lägga till saker som du har glömt bort, istället för att skriva 3 inlägg på rad.

Men det är bara ett tips.

Ok, du är sjuk. Ja då kan jag förstå att man skriver några inlägg till.... :P

Link to comment
Share on other sites

alltså...den här webbsajten är jävligt beroendeframkallande..

jotack, jag har märkt det! tillbringar alldeles för mycket tid här. men allt är ju relativt. :P

 

förresten zoodiack, gillar din avatar! måste bara fråga en sak om din membertitle, Rotk - 18 dec, menar du att rotk har premiär den 18 dec? har hört 17 dec, nu blir jag ju nervös ju...

Link to comment
Share on other sites

alltså...den här webbsajten är jävligt beroendeframkallande..

jotack, jag har märkt det! tillbringar alldeles för mycket tid här. men allt är ju relativt. :P

 

förresten zoodiack, gillar din avatar! måste bara fråga en sak om din membertitle, Rotk - 18 dec, menar du att rotk har premiär den 18 dec? har hört 17 dec, nu blir jag ju nervös ju...

Såg artonde nån stans... Lätt fixat! Är mycket glad pga detta! jag kommer att få se den en dag tidigare!! :P

Link to comment
Share on other sites

jag stiger upp på morgonen/förmiddagen, funderar 2 sekunder på om jag hinner gå in en liten stund (baaara för att kolla), går in, och är inne lite längre än vad jag hade tänkt. sen går jag hela dagen och funderar över alla de där nya inläggen som de trevliga människorna på forumet hade skrivit, och funderar över vad jag själv ska skriva. när jag kommer hem vandrar jag runt och försöker göra nåt vettigt, medan jag väntar på att klockan ska bli något sisådär runt 8-9. ungefär lagom. 90% av min vakna tid tänker jag tolkienrelaterade tankar. seriöst. är jag beroende?

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...