Cooper Skriven 12 Januari, 2012 Report Share Skriven 12 Januari, 2012 01. Moneyball (4+/5) 02. Drive (4+/5) 03. A Separation (4+/5) 04. Tinker,Tailor, Soldier, Spy (4+/5) 05. Hanna (4/5) 06. Martha, Marcy, May, Marlene (4/5) 07. Margin Call (4/5) 08. Midnight In Paris (4/5) 09. Win Win (4/5) 10. Harry Potter and the Deathly Hallows part II (4/5) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 12 Januari, 2012 Filmstar Report Share Skriven 12 Januari, 2012 Cooper: Kul med listan. Jag vill gärna vänta tills jag sett några fler av de hetaste filmerna. Jag har sett alla filmer du har på listan förutom #10 som jag inte vill se då jag håller mig undan HP. Just nu har jag också Moneyball, Drive, A Separation och Martha Marcy May Marlene på min lista som ser ut så här. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Skriven 13 Januari, 2012 Report Share Skriven 13 Januari, 2012 1. Midnight in Parise (Woody Allen, 2011) -3 2. Apflickorna (Lisa Aschan, 2011) 2 Jag har inte hängt med så mycket i vad som har släppts under 2011 och det lär nog inte bli någon märkvärd förbättring till nästa år. Men de här filmerna vill jag gärna se: The Turin Horse (Tarr) The Artist (Hazanavicius) A Separation (Farhadi) Once Upon a Time in Anatolia (Ceylan) Kanske även Three of Life och Drive. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoName Skriven 17 Januari, 2012 Report Share Skriven 17 Januari, 2012 1. Melancholia 2. Apornas planet: Revolution 3. Midnight in Paris 4. Take Shelter Inget annat värt att lista än så länge. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.