Jump to content

Vem är Dan i Animatrix?


Zlatan

Rekommenderade inlägg

Hej!!

 

Ja har en fråga som ja skulle vilja ha svar på!

Tror någon här inne att Dan i Animatrix (world Record avsnittet) är Link i matrix reloaded?

 

ja menar han heter ju inte samma men neo heter ju Thomas Andersson egentligen så kan ha inte vara Dan då och sen byt namn?

 

Om man ser Kid´s story nu i Animatrix så förstår man ju att de är han som som kommer till Neo i Reloaded och hjälper link med väskorna!

 

jaja men just nu är det iallafall bara 2 dagar kvar till The Revolution

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar

Mja, det kan det kanske vara. Men det var väl så att löparen, Dan hette han alltså, aldrig kom ifrån Matrisen utan blev kvar där. Han väcktes tillfälligt om jag minns rätt, men somnade in igen i sin kokong och han fortsatte sitt liv i Matrisen fast med nån typ av skada. Hade han inte problem med att gå.

 

Välkommen till forumet, Zlatan!

 

Snyggt mål mot Celta Vigo, förresten...

Ändrad av Jojje
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Var Link tanks bror? Om han var det är detta svaret:

"Me and my brother Dozer are pure old fashion homegrown humans" är det inte så han säger. Jag får i alla fall intrycket att de här människorna är "Hemmagjorda"

även om Tank och Link inte är bröder så verkar de ganska connected på något sättt.

Dessutom tycker jag inte att Link ser ut som någon sprinter.

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar
Var Link tanks bror? Om han var det är detta svaret:

"Me and my brother Dozer are pure old fashion homegrown humans" är det inte så han säger. Jag får i alla fall intrycket att de här människorna är "Hemmagjorda"

även om Tank och Link inte är bröder så verkar de ganska connected på något sättt.

Dessutom tycker jag inte att Link ser ut som någon sprinter.

Link är, som jag uppfattade det, inte Tanks bror. Tank och Dozer var ju som sagt bröder, och, mycket riktigt, inte kokongbarn utan hemmagjorda barn av Zion. Däremot är Links flickvän/fru Zee syster till Tank och Dozer, och jag tror inte hon vill vara ihop med sin egen bror.

 

*** SPOILER ***

Dozer dog i ettan, skjuten av Cypher. Tank dog nån gång i tiden mellan ettan och tvåan.

*** SLUT SPOILER***

Link to comment
Share on other sites

tjena grabbar!!!!

 

Jo detta stämmer ja har tänkt efter lite och ni har helt rätt, ja har tittat på alla animatrix igen och kollat om de kan vara fler som "hör" ihop med filmerna på något sett inte bara att de är sido berättelser och

de hade varit kul om alla hade de. Men de vara ju bara 4 filmer som wachowski bröderna skrev och dom andra har ju egna regissörer, men de var inga andra förutom dom som är självklara ,,lite synd faktiskt..

 

Vill bara säga att om ni inte har spelat spelet Enter the matrix så tycker ja att ni ska göra det, se först The reloaded sen sen the The final ossiris sen spela och avslutat på bio med The matrix revolutions för den är värd att se mer än en gång på bio! Då får ni en fin sammanhängande story, fast detta visste ni redan...

 

Längtar till The matrix online..

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Skapa nytt...