Jump to content

Dagens Matrixbild


Achtung

Rekommenderade inlägg

Ge mig mer!!!! Detta är årets filmhändelse i effekter måste jag säga....Dee har ett svårt jobb att komma upp i den andras status. Hoppas bara inte allt är lagt på effekter så det blir en dum actionfilm

Det är min stora farhåg också. Att det glömmer bort att 1:ans dragningskraft var den häftiga storyn också. Inte bara actionscenerna.

Link to comment
Share on other sites

photo4.jpg

 

Verkar vara lite väl steril bild för att komma från filmen. Kanske från inspelningen.

 

Säga vad man vill om dumma actionfilmer men jag ser fram emot actionscenerna mer än något annat. Nu vet ju Neo att han är "the one". Ska bli kul att se hur han utnyttjar det! :D

 

EDIT: Oj då... Den bilden var gammal. Jag har hittat en grymt snygg bild men den var oerhört stor så jag länkar bara: Bild

Ändrad av whatever
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
EDIT: Jag lade märke till en sak i bilden på tvillingarna. Han till höger håller i något föremål i sin vänstra hand. Någon som kan se vad det föreställer?

Vet inte om du menar vårat vänster eller hans vänster . Men i den ena näven håller han en gammaldags rak-kniv som han även fajtas med i filmen . Och i den andra näven har han en spacad ring .

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Skapa nytt...