Jump to content

Reklammusik


gellschon

Rekommenderade inlägg

Är det någon som har en aning om vilken låt det kan vara som spelas i reklamen för Volvo V50 på tv hela tiden? Den är på Franska, måste bara får redan på vad den heter:)

 

Här är en länk till sidan som reklamfilmen finns på om det hjälper:

http://www.volvocars.se/_campaigns/V50_Nordic/default.htm

Sedan trycker ni på reklamfilmer högst upp, och sedan på Bedford avenue.

 

Tack på förhand

Link to comment
Share on other sites

  • Svar 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hej!

 

vet någon möjligtvis vad det är för låt som spelas på reklamen för beckfilmerna på tv 4 nu?

 

tack, tack på förhand!  :)

 

 

Ha! äntligen en jag kan svara på: May it be av enya.

 

Låten är från sagan om ringen och är det sista spåret soundtracks skivan.

 

 

Man tackar, man tackar! Utmärkt! :up:

Link to comment
Share on other sites

Är det någon som har en aning om vilken låt det kan vara som spelas i reklamen för Volvo V50 på tv hela tiden? Den är på Franska, måste bara får redan på vad den heter:)

 

Här är en länk till sidan som reklamfilmen finns på om det hjälper:

http://www.volvocars.se/_campaigns/V50_Nordic/default.htm

Sedan trycker ni på reklamfilmer högst upp, och sedan på Bedford avenue.

 

Tack på förhand

 

 

Coralie Clement - Lou!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
När jag ändå håller på - är de någon som vet vad det är för låt som spelas i reklamen för Rädda Barnen, den med kanonen "förändra utsikten för tusentals barn" eller nåt i den stilen (inte musiktexten alltså, utan reklamtexten).

 

 

har du hittat den låten du säker?

om fu har de skulle jag vara mycket tacksam om du kunnde skriva va den heter å vem som gjort den till mej på Xraver_60@hotmail.com

 

SNÄLLA

Link to comment
Share on other sites

När jag ändå håller på - är de någon som vet vad det är för låt som spelas i reklamen för Rädda Barnen, den med kanonen "förändra utsikten för tusentals barn" eller nåt i den stilen (inte musiktexten alltså, utan reklamtexten).

 

 

har du hittat den låten du säker?

om fu har de skulle jag vara mycket tacksam om du kunnde skriva va den heter å vem som gjort den till mej på Xraver_60@hotmail.com

 

SNÄLLA

 

Har läst att den låten (om du tänker på den där de sjunger "I love you") är specialskriven för reklamen, och finns alltså inte som låt.

Kolla här: DVDforum

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hej hej!

 

Jag undrar om det är någon som vet vad låten i reklamen för Dress man heter? Det är den reklamen där en massa killar går runt en pool eller liknande. Den som sjunger har väldigt ljus röst och man kan knappt urskilja några ord.

 

Jag undrar också vad låten i Volvo V50-reklamen heter. det är den där franska...

 

Är tacksam för svar. //mjuggie

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...