Hoppa till innehåll

Foto:
- - - - -

JCVD

• Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 Manetheren

Manetheren

6000

• Moderator
  • 6 277 Inlägg:
  • Kön:Man

Skriven 28 oktober 2008 - 12:06

Jean-Claude Van Dammes nya film verkar vara nåt helt oväntat från den avdankade belgaren. Filmen handlar om honom själv, hur han nedbruten och uppgiven återvänder hem från USA och hur han hamnar i en högst oväntad situation.
Verkar vara en humoristis film där Vad Damme visar upp en hel del självdistans, måste helt klart ses!

Kolla in trailern

#2 Yojimbo

Yojimbo

And the Oscar goes to...

• Medlem +
  • 3 017 Inlägg:
  • Plats:Borlänge

Skriven 28 oktober 2008 - 12:53

Den verkar ju riktigt kul! :D Kan tro att det är Van Damme själv som har skrivit manuset? Dog Day Afternoon med Van Damme i huvudrollen, haha! Nu hoppas jag att den här filmen kan väcka liv i den där idén om att göra en film med Dolph Lundgren, Jean-Claude Van Damme och Chuck Norris igen (och gärna Steven Seagal också)... :up:

#3 Manetheren

Manetheren

6000

• Moderator
  • 6 277 Inlägg:

Skriven 28 oktober 2008 - 13:12

Haha, kasta in Vin Diesel också, så har du Superhero Movie 2.

Och, det var inte Van Damme som skrivit manus, men jag var inne på samma tanke. Skulle vilja veta hur iden kom till.

#4 Plox

Plox

屁艾勒哦艾克斯

• Moderator
  • 4 932 Inlägg:
  • Plats:Malmö

Skriven 04 december 2008 - 10:35

Filmen har ju i alla fall fått ganska bra kritik, någon som vet när den anländer i Sverige? Antar att det blir direkt på DVD?

#5 Czechflash

Czechflash

Filmhunter

• Filmstar
  • 13 683 Inlägg:
  • Plats:Stockholm

Skriven 04 december 2008 - 16:18

JAg såg den på filmfestivalen och skrev så här om JCVD. Gav den +3/5, men klart sevärd och Van Damme sköter sig helt klart bra. Vet dock inte svenskt premiärdatum.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma användare