Jump to content

Star Wars


whatever

Rekommenderade inlägg

  • Svar 193
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jag tyckte att tvåan bara va en massa kärlekspjoller, och det enda som va bra var när Yoda slogs....

håller med dig...dagens höjdpunkt när den lilla gröna grejen hoppar runt med ett lasersvärd i sin hand :P

Håller faktiskt inte riktigt med (!)

 

Jag tycker att den fighten är lite kort, borträknat när de kastar saker på varandra så är den mindre än en minut. Sen är den lite intensiv också. Men jag måste säga att jag hade nog tyckt att den var väldigt häftig första gången om jag inte visste att det skulle hända. Mina kompisar hade nämligen spoilat mig.

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar
håller med dig...dagens höjdpunkt när den lilla gröna grejen hoppar runt med ett lasersvärd i sin hand

 

Nej, tyvärr så håller jag inte med om det. Visst är det kul för dem som inte är så insatta i Starwars (icke-freaks :)), men om man är ett sw freak som jag är så gillar man nog inte det man ser.

Varför?

Jo, för att jag har alltid gillat Yoda på grund av hans lugna beteende och visa kommentarer. Men i tvåan så tappar han sin auktoritet på grund av att han förvandlas till en grön miniversion av Rambo. Det tycker jag inte är särskilt bra. Det hade varit bättre med en Yoda som inte hoppade och snurrade så mycket. Men visst, det kan vara kul att se dem första gångerna...

 

Och det är Hayden Christensen (Anakin) som Filmlover_424 har på sin avatar.

Link to comment
Share on other sites

Nej, tyvärr så håller jag inte med om det. Visst är det kul för dem som inte är så insatta i Starwars (icke-freaks ), men om man är ett sw freak som jag är så gillar man nog inte det man ser.

Varför?

Jo, för att jag har alltid gillat Yoda på grund av hans lugna beteende och visa kommentarer. Men i tvåan så tappar han sin auktoritet på grund av att han förvandlas till en grön miniversion av Rambo. Det tycker jag inte är särskilt bra. Det hade varit bättre med en Yoda som inte hoppade och snurrade så mycket. Men visst, det kan vara kul att se dem första gångerna...

varför då???, tanken är väl att yoda ska vara den mäktigaste jedin som finns och måste även därför kunna laserfäktas, eller???

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar
varför då???, tanken är väl att yoda ska vara den mäktigaste jedin som finns och måste även därför kunna laserfäktas, eller???
SOM SAGT:

 

Det hade varit bättre med en Yoda som inte hoppade och snurrade så mycket.

 

Det är klart att Yoda ska slåss med ljussabeln. Det har jag inget emot, men däremot gillar jag inte att han hoppar runt och snurrar hela tiden. Det hade varit bättre med en lugnare stil.

Link to comment
Share on other sites

Det är klart att Yoda ska slåss med ljussabeln. Det har jag inget emot, men däremot gillar jag inte att han hoppar runt och snurrar hela tiden. Det hade varit bättre med en lugnare stil.

 

Jag undrar om det inte ändå varit bäst att låta Yoda's sabelteknik förbli något man endast hör talas om....

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...