Jump to content

Omröstningen om förväntningarna på Matrix Reloaded


Peo

Rekommenderade inlägg

Omröstningen på Bio.nu's förstasida om Matrix Reloaded är avslutad nu eftersom många redan sett filmen. Om någon är intresserad av att läsa de kommentarer som kommit in och det slutliga resultatet på omröstningen så finns det här:

 

Frågan var: Matrix Reloaded har snart premiär på bio. Vad är dina förväntningar på filmen?

 

Läs resultatet av omröstningen

Link to comment
Share on other sites

Peo sa någonting liknande tidigare. Att han inte brukar läsa recensionerna före filmen. Det tycker jag lät väldigt sunt. Men frågan är. Varför gör man alltid samma misstag varje gång med att höja ribban till det oändliga? Men det är ju mänskligt att fela. Eller hur? När Matrix Revolutions kommer upp på BION, så ska jag verkligen försöka att inte höja förväntningarna till det oändliga... För min del så får Matrix Reloaded och Revolutions gärna vara lite annorlunda, jämnfört med The Matrix. För att den är så ovanlig i sig, hela triologin alltså. Som jag sagt tidigare så blev ju Terminator-filmerna en ny era i filmhistorien när det begav sig. Även fast jag inte tror så mycket på 3:an. Men det beror nog mycket på att Arnie börjar bli lite gammal, så man vet ju inte om han verkligen fortfarande håller. I will always love The Matrix anyway... And Neo is my superstar in action.

 

:cool2::cool2::cool2::cool2::cool2: Fem coolingar för Matrix-Triologin... :up:

Link to comment
Share on other sites

Hehe. Nu talar vi om förväntningar inför reloaded och revolutions. Stora iofs men det är inget emot vad de flesta här har för förväntningar på ROTK. Ifall den inte blir den bästa filmen genom tiderna med bred marginal så kommer nog många här att kräva pengarna tillbaka. :P

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Skapa nytt...