Jump to content

Fotoalbum med Karatekids Trana


Lorenzo Lamas

Rekommenderade inlägg

Tänkte att vi kunde ha ett gemensamt fotoalbum här där vi framför eller på berömda sevärdheter runt om i världen (Sverige inkluderat) gör den berömda KarateKid-Tranan (se bild nedan).

 

UTGÅNGSPOSE:

Karatesvala.jpg

 

 

Man kan ju börja med sin egen hemstad eller by där det helt enkelt passar sig bäst att göra den :D

 

Jag börjar med min bild:

 

Svalan.jpg

 

Byrums Raukar, Öland 2004

Link to comment
Share on other sites

  • Svar 49
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Okej, iochmed att jag startade ämnet tycker jag mig själv ha mandat att bestämma: Det är tranan som gäller på bild, sen om det blir omröstning vid årets slut återstår väll att se (helt beroende på om det kommit några fler bilder på tranan än min :D ).

Hmmm... PEO kanske skulle döpa om själva ämnesrubriken till:

Fotoalbum med Karatekids Trana eller nått liknande så det blir ännu tydligare. Eller kan jag göra det själv?

Link to comment
Share on other sites

Seriöst! Är det verkligen ingen som kan gå ut och göra en trana framför sin bys/stad mesta sevärdhet? Det kan väll inte bara vara jag som är så sjuk att jag tycker detta är roligt? Jag vet att det finns fler runt om som tycker det. Googla på Karate Kid så ser man att detta är ett ganska utbrett fenomen :D

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...