Jump to content

Bästa Hitchcock


Duras

Rekommenderade inlägg

  • 1 month later...
  • 11 months later...
  • Filmstar

SvartNoir: Kul att vi tycker väldigt lika. Mina ändringar skulle väl främst vara att byta plats på Rear Window (4) och North by Northwest (5). Vertigo skulle falla ner två snäpp (+4) bakom Psycho (+4) och Dial M for Murder (+4). Strangers on a Train (4) och Rebecca (+3 alt. -4) är några av de jag också skulle höja.

 

Här är min kompletta lista över de 30 Hitchcock-filmer jag sett.

Link to comment
Share on other sites

SvartNoir: Kul att vi tycker väldigt lika. Mina ändringar skulle väl främst vara att byta plats på Rear Window (4) och North by Northwest (5). Vertigo skulle falla ner två snäpp (+4) bakom Psycho (+4) och Dial M for Murder (+4). Strangers on a Train (4) och Rebecca (+3 alt. -4) är några av de jag också skulle höja.

 

Här är min kompletta lista över de 30 Hitchcock-filmer jag sett.

 

Kul att se din lista! Jag antar att det är du som är Czechflash även på Filmtipset? Där har vi 90% likhet! Brukar alltid läsa dina kommentarer när jag ska se någon noir. Heter OneFlewOver på Filmtipset.

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar

SvartNoir: Kul att vi tycker väldigt lika. Mina ändringar skulle väl främst vara att byta plats på Rear Window (4) och North by Northwest (5). Vertigo skulle falla ner två snäpp (+4) bakom Psycho (+4) och Dial M for Murder (+4). Strangers on a Train (4) och Rebecca (+3 alt. -4) är några av de jag också skulle höja.

 

Här är min kompletta lista över de 30 Hitchcock-filmer jag sett.

 

Kul att se din lista! Jag antar att det är du som är Czechflash även på Filmtipset? Där har vi 90% likhet! Brukar alltid läsa dina kommentarer när jag ska se någon noir. Heter OneFlewOver på Filmtipset.

Ah, trevligt. Ja, det stämmer. Ska kolla upp dig på Filmtipset, kul.

Du kan även besöka min sida där jag skriver om alla filmer jag ser och även har en film-noir sektion.

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Skapa nytt...