Jump to content

Matrix Trivia


Manetheren

Rekommenderade inlägg

  • Svar 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Filmstar

Jag är rätt säker på att jag har rätt här och det har ju gått ett dygn nu så jag drar en ny fråga.

 

Det gäller drycken som Cypher bjuder Neo på. Vem har gjort den och vilka är de enda två saker den kan användes för (enligt Cypher)?

Ändrad av Jojje
Link to comment
Share on other sites

Jag kommer att bli jävligt imponerad i fall ni kan den här frågan, den kanske är lite för svår. Men jag kör på...

 

 

När Neo och Trinity ska rädda Mopheus. Då har Neo ett par megagrymma kängor på sig... Vad är det för märke på kängorna? :P

Link to comment
Share on other sites

Samma märke som du har på dina kängor, The Matrix. :P Nehej, det räcker inte som svar, nehej. Nån annan? Skulle inte tror det!?

Tyvärr så hade inte Sko-Uno samma typ av kängor som Neo har i just det märket. Så jag fick köpa mig ett par Underground Shoes, som liknar Neo´s kängor ganska så bra... :cool2:

Link to comment
Share on other sites

Jag kommer att bli jävligt imponerad i fall ni kan den här frågan, den kanske är lite för svår. Men jag kör på...

 

 

När Neo och Trinity ska rädda Mopheus. Då har Neo ett par megagrymma kängor på sig... Vad är det för märke på kängorna? :P

Boots by Airwalk :cool2:

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...