Jump to content

*Struntsnack om OS*


KurosawaLeoneKubrick

Rekommenderade inlägg

  • Svar 304
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jag tycker att vinter OS är helt ointressant. Tycker inte att det finns några roliga sporter och det enda man läser i tidningarna varje dag nu är att Foppa blir frisk för att nästa dag skada sig igen.

 

För helvete Harty Häda inte. :P OS är alltid intressant. Själv har jag två veckors semester för att ordentligt kunna avnjuta OS.

 

Plågade mej en hel natt på buss för att ta mej till Lillehammer när det begav sig bara för att få avnjuta lite OS på plats.

 

Det var samma dag som den berömda hockeyfinalen och vi vart erbjudna att köpa biljetter till matchen för typ 80 spänn. Problemet var bara att vi skulle med bussen hem och allt jag hade kvar var typ en hundring. Snacka om att man ångrar sig i efterhand. Hade väl för fan kunnat ta mej hem på nå annat sätt :rolleyes:Bett morsan faxa pengar eller nått. Omm an vetat vad det skulle bli. Nej istället fick man avnjuta finalen på en buss i norge med norska kommentatorer. Det var en upplevelse.

 

Och hela OS så ska jag onda på finland och norge :D

Link to comment
Share on other sites

Jag tycker att vinter OS är helt ointressant. Tycker inte att det finns några roliga sporter och det enda man läser i tidningarna varje dag nu är att Foppa blir frisk för att nästa dag skada sig igen.

det är ju iofs inte OS fel att media inte har ngt bättre å skriva om..

 

nehe själv skall man följa hockeyn samt sånt som sverige är någorlunda bra i :up: så det blir till att ta fram chat-laptopen å dra en nätverkssladd till tvsoffan :lol: jag får dessutom säga att det kryper redan i hela kroppen inför hockeyn.. Sverige for the win!! .. smyghejjar på finland lite oxå.. :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Ingo: Haha, nej Vinter OS är absolut ingenting för mig. Tycker inte hockey är lika roligt längre. Men självklart hejar jag på svenskarna :)

 

 

Håller med dig Hartigan! Hockey är inte lika roligt längre! De tar dö på sporten med att spela typ 2000 matcher (nu pratar jag elitserien) innan det ska spelas ytterligare 200 matcher för att få fram en segrare... hmmm kan det vara för att få folk att punga ut med så mycket pengar som möjligt????

Det var bättre förr! Fast det är iofs otroligt skönt när Frölunda piskar upp äckliga Stockholmare och Värmläningar :lol:

 

Snart börjar Allsvenskan!!!

 

Alltidbl_vitt.jpg

V.JPG

Link to comment
Share on other sites

Själv tycker jag att Vinter OS är grymt mycket roligare än Sommar OS. Är mycket mera för vintersporter som Hockey. Finns inget godare i sport världen. :)

 

Möjligt att ni svenskar inte gillar vinter OS för att Sverige har vunnit 0 guld dom två senaste olympiaderna? :shutup: (Om det känns bättre så kan jag säga att Finland bara fått 6 guldmedaljer under dom två senaste :lol: )

Link to comment
Share on other sites

OS är kul.skitsamma om det är sommar eller vinter. Fast sommar har givetvis mer att bjuda på.

 

KLK Det är detta OS som gäller nu.

Men har vi verkligen varit guldlös i 2OS. Svårtr att tro det men mitt minne sviker. Har nog druckit för mycket alkoholi mina dar.

 

LL: Ja huuuuuuga vad man ser fram emot fotbollssäsongen. VI SKA UPP IGEN!!!!.

Och blåvitt tar sm guld. Gerba gör 16 mål och säljs svindyrt utomrikes och vi gör en rejäl hacka, värvar som fan och tar sm guld 2007 :D

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...