Jump to content

Musik


Jojje

Rekommenderade inlägg

  • Svar 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Kan inget annat än att längta lite extra till kommande Tron:Legacy, mycket tack vare att mina favoriter Daft Punk står för soundtracket. Ska bli intressant att se vad de kan åstadkomma efter den fantastiska liveskivan Alive 2007. Man önskar allt att man var med på plats det året och såg dem live.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Åh, Kraftwerk är klassiker som alltid går att lyssna på. Synd att jag inte hann se dem live innan Florian Schneider lämnade bandet. Det finns många likheter mellan Daft Punk och Kraftwerk och jag gillar band som skapar en helhetsshow live och som inkluderar sin miljö i sin musik. Att de dessutom båda två håller sin musik "ren" och relativt minimalistisk förhöjer det hela.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • Filmstar

Jag har länkat till de här videorna ett antal gånger men kan inte låta bli att göra det igen. Det är nånting med musiken och bilderna som fascinerar mig. Nåt skruvat. Aphex Twin och Chris Cunningham, ja, det är ren poesi, helt enkelt. Well, ja, kanske inte ren poesi, snarare ful, haha.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...